כסף וצרכנות

דרייק הרוויח בענק מהסופרבול: כמה כסף גרף מההימור המנצח?

מופע המחצית בגמר הסופרבול היה שייך השנה לגדולי הראפרים כמו סנופ דוג ואמינם, אך גם הראפר היהודי-קנדי לא יצא בידיים ריקות, וזה הסכום שהרוויח בעקבות ההימור המנצח שלו
מערכת ice | 
דרייק (צילום אינסטגרם)
הסופרבול ה-56 הסתיים אתמול לאחר ערב דרמטי במיוחד בסופו לוס אנג'לס ראמס זכתה בגביע בפעם השניה בתולדותיה. מי שעוד זכה, בסכום לא קטן, הוא הראפר דרייק, שהימר על חצי מיליון דולר קנדי שאודל בקהאם ג'וניור ישיג טאצ'דאון.
ההימור של דרייק, שנעשה בביטקוין, התברר כנכון ודרייק קיבל בתמורה יותר ממיליון דולר (רווח של 575,000 דולר). אך זה לא היה ההימור היחיד של דרייק, שהשקיע יותר ממיליון וחצי דולר בשלושה הימורים על הגמר אתמול: בנוסף להימור הראשון הוא הימר כמובן שהראמס ינצחו, (ב-600 אלף דולר), ועל כך שחברו בקהאם ג'וניור ישיג במשחק תפיסות במרחק כולל של לפחות 62.5 יארד (ב-500 אלף דולר).
 
בהימור השלישי הוא טעה, אך זכה בשניים האחרים, שיתווספו להונו הכללי של דרייק המוערך בכ-200 מיליון דולר. הגמר אתמול בין לוס אנג'לס 'ראמס' לסינסיטני 'בנגלס' נמשך כשלוש וחצי שעות, בסיומן כאמור ניצחו הראמס בתוצאה 20:23 וזכו בפעם השניה בהיסטוריה שלהם.
כידוע, הסופרבול כידוע הוא גם במה מרכזית וסיבה לשואו מטורף כל שנה: לאחר ההופעות הבלתי נשכחות של ברונו מארס וביונסה (2016), ושל שאקירה וג'ניפר לופז (2020) השנה התקיים קרוסאובר ראפרים מרשים של כמה ענקים כמו סנופ דוג, 50 סנט, אמינם, קנדריק לאמאר והמאסטר ד"ר דרה. בפתיחת המשחק דווין "דה רוק" ג'ונסון הלהיב את הקהל לפני הערב הארוך והחגיגי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה