משפט

בעקבות האסון בפסטיבל: דרייק וטראוויס סקוט יחטפו תביעת ענק

אחרי האסון בפסטיבל שנערך ביוסטון ובו נמחצו למוות 125 איש שהגיעו להופעה של טראוויס סקוט ודרייק, השניים יחטפו תביעת ענק ממשפחות ההרוגים
מערכת ice | 
טראוויס סקוט, דרייק (צילום פייסבוק/ טראוויס סקוט, ויקיפדיה/ The Come Up Show)
משפחותיהם של יותר מ-125 אנשים שנקלעו לצפיפות הקטלנית בפסטיבל המוזיקה Astroworld תבעו את הראפר טראוויס סקוט, הזמר דרייק וגורמי הפקה על האסון שגרפ למות יקירהם. התביעה שהוגשה דורשת 750 מיליון דולר מהנתבעים שיושלמו כפיצוי למשפחות הקורבנות.
לפי דיווח של רשת BBC, משפחתו של אקסל אקוסטה, בן 21, אחד מ-10 הקורבנות, היא בין מגישי התביעה הייצוגית בארה"ב. לטענתם, סקוט והכוכב האורח דרייק המשיכו להופיע למרות דיווחים על "גופות חסרות חיים שהועברו דרך הקהל מול הבמה".
סקוט טען שהוא לא היה מודע לטרגדיה עד שירד מהבמה וכזכור, בשבוע שעבר, הראפר העיד על עצמו שהוא "נסער" מהאירוע הקשה שהתרחש ביוסטון, טקסס, ב-5 בנובמבר, והבטיח "לספק סיוע" לכל משפחה שנפגעה. הזמר האורח דרייק, שגם נכלל בתביעה אחרי שנכח גם הוא על הבמה, אמר על האירוע ש"ליבו שבור למען המשפחות והחברים של אלה שאיבדו את חייהם ולמען כל מי שסובל".
בכתב התביעה שהוגש נמנים גם שמות הספונסרים והמפיקים של פסטיבל Live Nation: ענקית הטכנולוגיה אפל, חברות התקליטים של סקוט Epic ו-Cactus Jack, מפעילי המקום NRG Park וכן חברות שסיפקו שירותי אבטחה ורפואה באירוע.
 
בתיק נטען כי אקוסטה "נהרסה על ידי ההמון המוסת, הסורר וחסר שליטה" ושכב גוסס בזמן שהמוזיקה נמשכה כמעט 40 דקות. "בהחלט, לא לטרוויס סקוט ולא למטפלים שלו, לפמלייתו, למנהלים, לסוכנים, ליזמים, למארגנים או לנותני החסות לא היה אכפת מספיק מאקסל כדי לעשות אפילו מאמץ מינימלי לשמור עליו ושל האחרים בהופעה בטוחים", נכתב.
לאחר ההופעה, סקוט פרסם סרטון באינסטגרם ובו אמר שהוא, "פשוט לא יכול היה לדמיין את חומרת המצב" בזמן שהופיע. מלייב ניישן נמסר בהצהרה ל-BBC: "אנו ממשיכים לתמוך ולסייע לרשויות המקומיות בחקירה המתמשכת שלהן, כך שגם המעריצים שהשתתפו וגם משפחותיהם יוכלו לקבל את התשובות שהם רוצים ומגיעים להם, ואנו נטפל בכל הנושאים המשפטיים במקום המתאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה