נדל"ן ותשתיות

כך נראית האחוזה החדשה של דרייק

הראפר הבינלאומי דרייק מתחדש באחוזת פאר חדשה ומהממת, כמה היא שווה ומה היא מכילה?
מערכת ice | 
האחוזה של דרייק (צילום The Real Estate Insider, יוטיוב)
כל שכונת בוורלי הילס רוחשת וגועשת על השכן החדש שמגיע לגור שם: המוזיקאי היהודי-קנדי דרייק.
נראה שדרייק בינתיים בוחן את הנדל"ן של 90210 על ידי שכירות. האם מהלך קבוע נראה באופק? ובכן, "דה וויקנד" בדיוק עשה את זה, אז למה לא גם דרייק?

האחוזה (The Real Estate Insider, יוטיוב)
הראפר הפופולרי ידוע באהבתו לבתים מפוארים, והוא מחזיק כבר באחוזת ענק בטורונטו. הנכס להשכרה בבוורלי הילס מפואר באותה מידה, נבנה על סמך ספקולציות של חברת האדריכלות הבינלאומית SAOTA והושלם השנה. בבית ישנו מפל אבן שזורם למטה דרך פיר חיצוני, עובר דרך חדר האוכל של הבית ואז מגיע לבריכה בחצר חצי תת קרקעית, שם המים עוטפים עץ זית בגובה 15 מטר שיובא מאיטליה - שניטע באמצעות מנוף וצוות של 15 איש.
לחגיגה הזו יש מחיר גבוה. הבית יצא לשוק לראשונה השנה עם תמחור של 65 מיליון דולר, והוא שווק באופן נרחב כבית "טבעי" - מכיוון שהגימורים והעיצוב משלבים אלמנטים של טבע, כולל מרכז עץ הזית הנ"ל והמפל. 
הנכס ששטחו חצי דונם שוכן על רכס טרוסדייל בולט ונמכר לאחרונה ב-2014 תמורת 15 מיליון דולר, לרשומות. הבית הנוכחי נבנה על סמך ספקולציות על ידי Luxford Investment Group, חברת פיתוח יוקרתית בראשות סוכן הנדל"ן מייקל צ'ן.

בריכות ומפלים כמו בטבע (The Real Estate Insider, יוטיוב)
בכל מקרה, נראה שדרייק נהנה מכל העניין. הוא מפרסם בשמחה תמונות אינסטגרם וסטוריז שצולמו בארמון במהמלך העבודות. מאפיינים יפים נוספים של הבית כוללים כניסת אטריום משיש, גרם מדרגות לולייניות מעוקלות ובית קולנוע.
הסוויטה של הבעלים הפרטיים נראית מהחזית כמו ניצבת מעל צלע הגבעה שמתחת ומציעה חדרי רחצה כפולים - שניהם מכוסים במינים אקזוטיים של שיש - ארון/חדר הלבשה בגודל חנות ומרפסת פרטית שבה ג'קוזי.
אביזרים נוספים שהוא יחזיק שהם חובה לכל מיליארדר: מרתף יינות מרופד בארונות שחורים לפסנתר ומקום ל-2,000 בקבוקים; מרכז בריאות עם סאונה, בתוספת חדרי אדים ועיסויים; חדר כושר עם אופני פלוטון וציוד אימון TechnoGym. יש יצירות אמנות מדהימות המוצגות בכל הבית, כולל פסל של Baltasar Lobo וציור של ג'ורג' קונדו בשווי מיליונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה