עסקי ספורט

האם בעלי צ'לסי ישכין שלום בין רוסיה לאוקראינה?

רומן אברמוביץ' אמנם מעורב פחות בקבוצה שלו, אבל נודע כי נעשתה אליו פנייה מהצד האוקראיני על מנת שיסייע להביא לפתרון בין המדינות ולסיום הפלישה
מערכת ice | 
רומן אברמוביץ (צילום HUSTLE HUB, יוטיוב)
האם רומן אברמוביץ' יתגלה כשובר השוויון שיביא לסיום המלחמה העיקשת בין רוסיה לאוקראינה? הבעלים של קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי, שהודיע לאחרונה כי הוא לוקח צעד אחורה מהניהול השוטף והותיר את הבמה לנאמני המועדון, קיבל פנייה מגורמים בכירים באוקראינה על מנת לסייע לפתרון הסכסוך ולהביא לסיום הפלישה של רוסיה לאוקראינה.
דוברו של איש העסקים אישר כי הצד האוקראיני יצר קשר עם אברמוביץ' לתמיכה בהשגת פתרון בדרכי שלום, ומאז הוא מנסה לסייע בנושא. גם המפיק והבמאי האוקראיני, אלכסנדר רודניאנסקי, אישר את מעורבותו של אברמוביץ' ואף הוסיף כי זכה להכרת תודה מגורמים בממשלת אוקראינה בשל ניסיונותיו לתווך ולהביא לפתרון בין הצדדים בדרכי שלום.
 
בינתיים בצד המקצועי כאמור, קיבל רומן אברמוביץ' החלטה להיות מעורב הרבה פחות מבעבר. קבלת ההחלטות תעבור כעת לנאמני קרן הצדקה של המועדון, בהם ברוס באק שהתייצב בקדמת הבמה. השבוע ספגה הקבוצה אכזבה מקצועית כשנוצחה בגמר גביע הליגה בידי ליברפול 11:10 בדו קרב פנדלים מרתק, לאחר תיקו נטול שערים בתום 120 דקות.
צ'לסי מדורגת במקום השלישי בפרמייר ליג עם 50 נקודות, אך רחוקה מאוד ממאבק האליפות בין הראשונה מנצ'סטר סיטי לשנייה ליברפול. ביום רביעי היא תתארח אצל לוטון בסיבוב החמישי בגביע האנגלי, אבל מעניין לא פחות יהיה האם הבעלים שלה אכן יצליח להשפיע בצורה מכרעת על הפלישה שמסעירה את העולם כולו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה