עסקי ספורט

אברמוביץ' מצא רוכש? זו ההצעה על הקבוצה של המיליארדר

המיליארדר הרוסי-ישראלי, שממשיך בניסיונותיו לחמוק מהסנקציות שמוטלות עליו בעקבות פלישת רוסיה לאוקראינה, מחפש רוכש לצ'לסי כשעל פי דיווחים באנגליה, קבוצת רכישה סעודית מעוניינת ברכישת מועדון הפאר ב-3.5 מיליארד דולר. כחלק מהעסקה: יסייעו כלכלית לשיפוץ אצטדיון הקבוצה
מערכת ice | 
רומן אברמוביץ (צילום HUSTLE HUB, יוטיוב)
רומן אברמוביץ' ממשיך לעמוד על מרכז סדר היום. לאחר שהעביר את היאכטה שבבעלותו מברצלונה למונטנגרו והטיס את מטוסו לישראל על מנת לחמוק מהסנקציות שמוטלות עליו בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, המיליארדר הרוסי-ישראלי מחפש רוכש למועדון הפאר שבבעלותו, צ'לסי, מה שנמצא על פי דיווחים שמגיעים מאנגליה. 
לאחר שדווח על הקפאת הקבוצה ע"י ממשלת בריטניה, כעת מדווח בממלכה כי קבוצת רכישה סעודית מעוניינת לרכוש את המועדון הלונדוני ואף הגישה הצעה בגובה 3.5 מיליארד דולר (כ-2.5 מיליארד פאונד). כזכור, צ'לסי נמצאת תחת סנקציות חריפות במיוחד, כאשר המועדון, שמנוהל כעת ע"י קבוצת נאמנים שהופקדו ע"י אברמוביץ', צריך לשלם משכורות בגובה 28 מיליון פאונד עד לתום העונה, כשגם חנות המוצרים של המועדון נסגרה, מה שגורם גם כן למכה כלכלית לא פשוטה.
 
לפי הדיווחים, מי שעומד מאחורי קבוצת הרכישה הוא מנהל קבוצת מדיה סעודית ומנכ"ל חברית האם  "Engineer Holding Group", מוחמד אלחריג'י, שידוע כאוהד צ'לסי וגם בילה זמן רב באנגליה, שם למד מנהל עסקים. כחלק מההצעה, מדובר על כך שאלחריג'י וקבוצת הרכישה יסייעו כלכלית לשיפוץ אצטדיון הקבוצה, סטמפורד ברידג' וכן שימור הסגל הקיים של הקבוצה על ידי הארכת חוזי העתק של השחקנים הבכירים במועדון. 
כזכור, כחלק מהסנקציות נגד רומן אברמוביץ', הקופא חשבון הבנק של צ'לסי כרטיסי האשראי של המועדון, שבשלב זה לא יכול לבצע כמעט שום פעילות כלכלית. ממשלת בריטניה גם לא מוכנה שהרווחים ממכירת הקבוצה יילכו לאברמוביץ', מה שעוד עלול לסבך את ממשיות העסקה, אך אם היא אכן תקרה עד ה-1 באפריל, זה אמור לפתור את הכאוס הכבד בו מצוי המועדון ולפתור עבור אברמוביץ' לפחות בעיה אחת מבין רבות אליהן נקלע בעקבות פלישת רוסיה לאוקראינה וקשריו הידועים לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה