עסקי ספורט

אייל ברקוביץ' חוזר לכדורגל? זו הקבוצה אותה מעוניין לרכוש

כוכב הכדורגל לשעבר, גישש את דרכו לרכישת קבוצת כדורגל ידועה בישראל, אך לאחר השיחה עם הבעלים ירד מהסיפור. האם הדבר אומר שנראה ניסיונות אחרים של מגיש הטלוויזיה לרכישת מועדון כדורגל ישראלי?
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ' (צילום מסך: קשת 12)
מגיש "אופירה וברקו", כוכב הכדורגל לשעבר, אייל ברקוביץ', בהצהרה מפתיעה היום (רביעי) כאשר אמר כי היה בדיונים לרכישת קבוצת כדורגל, אך לאחר שיחה עם בעלי הקבוצה ירד מהדברים, וכי הדבר לא הסתייע בידו בסופו של דבר, כך על פי דיווח באתר one.
את הדברים אמר "הקוסם" בתכנית הרדיו היומית שלו עם אופירה אסייג. כזכור, לאחר קריית משחק עשירה, היה מעורב המגיש גם בניהול קבוצות כדורגל, וגם מהפן העסקי. רק לאחרונה עזב את הניהול המקצועי של הפועל פתח תקווה, ובעברו היה גם הבעלים של קבוצת הפועל ראשון לציון.
 
על פי דבריו של הכדורגלן, הוא בדק היתכנות לרכישת קבוצת הכדורגל בני יהודה מברק אברמוב שכבר הודיע כי הוא עוזב את הקבוצה. מגיש הטלוויזיה שוחח על כך עם אברמוב, איתו יש לו קשרים טובים, אך לאחר מחשבות נוספות החליט לרדת מהעניין ולדבריו בתכנית הרדיו, הדבר לא הסתדר בסוף.
כדורגלן העבר חגג יום הולדת 50 בסוף השבוע, והתארח בריאיון בחדשות סוף השבוע אצל דנה ויס. בתחילת הריאיון ביקשה ויס מברקוביץ' להעיד על עצמו כמה הוא שונה מהאופן שבו שאנשים רואים אותו. ברקוביץ' מצידו ענה כי מדובר בשינוי של 360 מעלות ופירט, "אני אחר לגמרי ממה שחושבים". והתייחס לנטל הדאגה למשפחה, "אני דואג לבית כל הזמן, מכין אוכל לילדים הולך לקניות דואג לכולם".
ויס בחרה להתעכב על הנקודה הזאת, שהובילה בסופו של דבר לדמעות מצידו של ברקוביץ', "אם הייתי לוקחת את ברקוביץ' מהמשפחה מה היה קורה?" מגיש אופירה וברקוביץ' ענה, "וואו, לא טוב. במשך 30 שנה זה הכל על הגב שלי. זה קשה מאוד אבל זה אחריות וזה כיף וזה מרגש. זה גורם לי אפילו (ומסמן על הדמעות)".
ברקוביץ' שהנושא עורר אצלו רגשות רבים התקשה להמשיך את הראיון בשלב הזה וביקש, "עצרי. את רואה גרמת לי להזיל דמעה. אני בן אדם מאוד רגיש לדאוג לכולם זו אחריות כבדה. למה אני כל הזמן מדבר על יוקר מחיה? כי אני חי את זה כל יום".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קונה את הפועל אדומים אשדוד (ל"ת)
    קניות עוחיצ 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור