עסקי ספורט

אחוזה בשווי 115 מיליון דולר: זה הנכס שהוחרם באיטליה

הסנקציות נגד האוליגרכים הרוסיים ממשיכים מתחת לפני השטח ומעלים מדי כמה ימים שמות של נכסים מעניינים באירופה ובארה"ב. והיום על הכוונת - אחוזה בשווי 115 מיליון דולר בבעלותו של צעיר בן 23
מערכת ice | 
הדולר בירידה (צילום vecteezy, pngwing)
השבועות האחרונים לא היו קלים לנהג הפורמולה 1 ניקיטה מאזפין, כמו שלא היו קלים לאף דמות רוסית בעלת הון ב-5 במרץ, השחקן בן ה-23 פוטר מקבוצת הפורמולה 1 שלו, Haas Racing. נהג המירוצים היה תחת חוזה עם האס רק שנה אחת וזו הייתה ההזדמנות הראשונה שלו ב-F1.
בשבוע שעבר הצעיר נתפס בביתו על ידי המשטרה הפיננסית האיטלקית. אבל עניין גדול, נכון? איזה סוג של בית יכול להיות בבעלותו של ילד בן 23 - שהרווחים שלו בקריירה לא ספגו אפילו מיליון דולר?
למעשה, כפי שהתברר, ניקיטה היה הבעלים של וילה מדהימה ללא מוצא על החוף של האי סרדיניה. השווי המוערך של הוילה לפי המשטרה הפיננסית האיטלקית? 15 מיליון דולר, כך לפי האתר celebrity networth. לרוע המזל ניקיטה הוא בנו של דמיטרי מאזפין, אוליגרך מיליארדר רוסי.
בתגובה לפלישה המתועבת של רוסיה לאוקראינה, גם דמיטרי וגם ניקיטה ספגו סנקציות על ידי האיחוד האירופי. זה אומר שכל הנכסים האירופיים שלהם הם יעדים לתפיסה. מכאן תפיסת הוילה המדוברת.
בהודעת הסנקציות של האיחוד האירופי, דמיטרי תואר כ"חבר במעגל הקרוב ביותר של פוטין...שהשתתף בפגישה עם נשיא רוסיה ב-24 בפברואר, היום בו החלה פלישת רוסיה לדון בהשפעה של דרך הפעולה במדינה. בעקבות הסנקציות המערביות".
דמיטרי מאזפין הרוויח את הונו של 1.8 מיליארד דולר כבעלים של Uralchem, קונגלומרט דשנים. ניקיטה מאזפין החל בקריירה בינלאומית ב-2011 לאחר שזכתה באליפות רוסיה בקארטינג. בסופו של דבר הוא עלה מקארטינג לפורמולה 2000, אחר כך פורמולה 3, אחר כך פורמולה 2 ולבסוף הוא הגיע ל-F1 ב-2021 כשהוחתם על ידי האס.
 
בצירוף מקרים מוחלט, בדיוק באותו זמן של חתימתו, חברת דשנים רוסית בשם Uralkali חתמה על עסקה להיות נותנת החסות של האס לכל נהגי הקבוצה. הבעלים של המניות הגדולות באוראלקלי הוא כמובן דמיטרי מאזפין.
 
לפי חוקרי המשטרה הפיננסית האיטלקית הווילה נרכשה בסכום לא ידוע ב-2012 מאיל תקשורת איטלקי אלמוני. הקונה הייתה חברה שבסיסה בברוש בשם Ferimod Investments. לפי חוקרי המשטרה הפיננסית האיטלקית, ניקיטה ודמיטרי הם הנהנים האולטימטיביים של Ferimod Investments.
וילה זו היא אחד הנכסים היקרים ביותר שנתפסו על ידי הרשויות האיטלקיות עד כה. בחודש האחרון איטליה תפסה נכסים בשווי מיליארד דולר בבעלות רוסים שהוטלו עליהם סנקציות. הנכס היקר ביותר שנתפס עד כה הוא יאכטה של ​​538 מיליון דולר שהייתה שייכת בעבר למיליארדר אנדריי מלניצ'נקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה