עסקי ספורט

כמה עולים יוסי בניון ואלון חזן להתאחדות לכדורגל בשנה?

נחשפו פרטי החוזה של המנהל המקצועי ומאמן נבחרת ישראל, שעולים להתאחדות לכדורגל כמעט שלושה מיליון שקל בשנה. כמה חסכה ההתאחדות באי מינוי צוות זר?
מערכת ice |  2
יוסי בניון (צילום אינסטגרם)
בעוד כעשרה ימים תאשר הנהלת ההתאחדות לכדורגל את מינויו של אלון חזן למאמנה של נבחרת ישראל. בינתיים, העיתונאי נדב צנציפר פרסם בידיעות אחרונות את פרטי החוזה של המאמן המיועד וגם את אלו של המנהל המקצועי, אשר מינה אותו לתפקיד, יוסי בניון. 
חזן, שמסיים את עבודתו בנבחרת הצעירה בה הרוויח כ-30 אלף שקל נטו בחודש, יזכה לשדרוג של כשליש בשכרו, שיעמוד כמאמן הנבחרת הבוגרת על 45 אלף שקל. במקרה של העפלה ליורו, חזן יזכה למענק של 300 אלף שקל, כאשר עלותו הכוללת להתאחדות לכדורגל עומדת על כ-225 אלף שקל בשנה. 
במהלך ללכת על מאמן מקומי ולא זר, חסכה ההתאחדות לכדורגל כ-30 אלף שקל לחודש רק על שכר, כאשר המאמן הקודם, וילי רוטנשטיינר הרוויח 75 אלף שקל בחודש, כשלפני כן הרוויח 91 אלף שקל בעת עבודתו כמנהל טכני. עם זאת, ישנן הוצאות אחרות שמתקזזות עם ההחלטה ללכת עם מאמן ישראלי ולא זר, כאשר רוטנשטיינר קיבל רכב בבעלות שנתית של 84 אלף שקל, דירה במרינה בהרצליה ב-120 שקל בשנה וכן מענק חתימה בגובה 105 אלף שקל. 
ומה לגבי יוסי בניון? במקרה של המנהל המקצועי מדובר על סכום שעומד על 85 אלף שקל נטו בחודש, שמעמיד את עלות שכרו השנתית על 550 אלף יורו. מענק העלייה ליורו של בניון, אם וכאשר - 700 אלף שקל. בניון וחזן עולים יחדיו להתאחדות לכדורגל בשנה כ-2.7 מיליון שקל, פחות או יותר זהה לזו של רוטנשטיינר בעת עבודתו כמנהל טכני עם תוספות כאלה ואחרות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שני חברים מקמבנים
    מישהו 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התוצאה תהיה קמפיין מביש ותת רמה.כרגיל.
    סגור
  • 1.
    למה? (ל"ת)
    תותי1 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור