עסקי ספורט

אלון חזן נבחר לאמן את נבחרת ישראל, כמה ירוויח?

המנהל המקצועי יוסי בניון הודיע על המלצתו על קידום מאמן הנבחרת הצעירה לתפקיד בנבחרת הבוגרת: "אין לי ספק כי חזן הוא המאמן הראוי והמתאים מכולם". כמה ירוויח בתפקיד החדש?
מערכת ice | 
אלון חזן (צילום פלאש 90)
יוסי בניון, שמונה בחודש שעבר למנהל המקצועי של נבחרת ישראל, הודיע היום (שלישי) על המלצתו למינויו של אלון חזן, מאמן הנבחרת הצעירה, לאימון הנבחרת הבוגרת. גדי ברומר, ששימש כמאמן הנבחרת בשני משחקי הידידות האחרונים מול גרמניה ורומניה, יחליף את חזן כמאמן הנבחרת הצעירה. 
ההתאחדות לכדורגל, בראשות היו"ר אורן חסון, העמידו תקציב מוגבל בפני בניון, מה שלא אפשר למנהל המקצועי להמשיך בקו המאמנים הזרים שהתחיל באנדי הרצוג והמשיך בקמפיין האחרון עם מי שהתחיל כמנהל טכני עד שירד לקווים לעמדת המאמן הראשי, וילי רוטנשטיינר. 
 
חזן, שכבר שימש בעבר כמאמן זמני בנבחרת ישראל, צפוי להרוויח כעת כ-50 אלף שקל בחודש, לא כולל בונוסים על תוצאות. "אלון חזן הוא לא רק אחד השחקנים הגדולים שהצמיח הכדורגל הישראלי, אלא גם מאמן שעשה דרך ארוכה ומרשימה בנבחרות ישראל בגילים השונים" אמר בניון. "חזן מכיר מצוין את הנבחרת הבוגרת כשחקן וכעוזר מאמן, מוביל את הנבחרת הצעירה לקמפיין מצוין וגורם מוביל בטיפוח רבים מהשחקנים הצעירים של ישראל שיהיו חלק מהנבחרת הבוגרת בעתיד הקרוב והרחוק. נפגשתי ושוחחתי גם עם מועמדים זרים ואין לי ספק כי חזן הוא המאמן הראוי והמתאים מכולם".
אלון חזן עצמו אמר: "אמתין לאישור הנהלת ההתאחדות למינויי לתפקיד מאמן הנבחרת הבוגרת, אבל כבר עתה אני מבקש להודות על האמון שנתנו בי המנהל המקצועי יוסי בניון וחברי ועדת האיתור. בכל תפקיד בנבחרות אותי מילאתי, האמנתי תמיד בפוטנציאל של הכדורגל הישראלי. עשיתי דרך ארוכה, מלמדת, מעשירה, משפרת, ואין ספק שלהוביל את נבחרת ישראל הבוגרת זאת פסגת השאיפות של כל מי שבוחר בתפקיד המאמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה