עסקי ספורט

סוגיית אמבפה טרם נפתרה. האם יסגור בריאל מדריד?

באלופת ספרד מתנים את המעבר בקבלת 50% מהזכויות המסחריות כתוצאה מהשימוש בשמו של החלוץ הצרפתי, מה שמקשה על העסקה. מנגד, בפריס רוצים לשמור על כוכבם בחוזה לטווח ארוך, ומוכנים לשלם סכום אסטרונומי. המספרים בפנים
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום צילום מסך אינסטגרם)
עונת הכדורגל עומדת על סף סיום, מה שמטבע הדברים מאיץ את פתיחתה הבלתי רשמית של עונת המלפפונים. אחד המלפפונים הלוהטים ביותר בקיץ הקרוב הוא ללא ספק החלוץ הצרפתי של פריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, המחוזר על ידי הפינאליסטית של ליגת האלופות, ריאל מדריד.
באופן לא מפתיע, בקבוצתו הנוכחית מתלהבים הרבה פחות לשחרר את הסופרסטאר שהיה גורם משמעותי באליפות העונה, ומעוניינים להשאירו בחוזה חדש לטווח ארוך. אמבפה מסיים חוזה ביוני הקרוב, ונציגיו צפויים להיפגש עם הנהלת ריאל מדריד על מנת להכריע באשר לעתידו.
 
במידה ויעבור לספרד, יהיה זה על תקן שחקן חופשי, מה שעל פניו אמור להקל על העסקה, אבל בין המועדונים התגלע ויכוח חריף באשר לזכויות על שמו של החלוץ. בריאל מעוניינים לקבל במסגרת העסקה 50% מהזכויות המסחריות משלל המותגים שמפרסם אמבפה, אבל נכון לעכשיו החלוץ מסרב. כזכור, ההצעה הרשמית שהוגשה לפני כחודשיים עומדת על 40 מיליון יורו לעונה.
ומה עם הצד של קבוצתו הנוכחית? על פי דיווח בעיתון הספרדי 'אל פאיס', עבור חוזה לשנתיים יקבל אמבפה שכר אסטרונומי של 40 מיליון יורו בשנה הראשונה ו-50 מיליון בשנה השנייה, לצד בונוס בסך 80 מיליון יורו. ומה אם יחתום לשלוש עונות? הבונוס ישודרג ל-130 מיליון יורו, ובמידה ויסכים להישאר לטווח ארוך עוד יותר, הבונוס יגיע לסכום שיא של 200 מיליון יורו, לצד שדרוג הדרגתי עד 60 מיליון יורו בעונה.
 
יותר מזה? חוזה ארוך טווח ייתן לאמבפה מנדט לקבוע כמה זמן יימשך אותו חוזה, וגולת הכותרת – אלופת צרפת רוצה שימשיך בשורותיה עד כדי כך, שהיא מוכנה שימשיך להחזיק במלוא הזכויות המסחריות על שמו. האם זה מה שיגרום לו להישאר? תשובות, ככל הנראה, צפויות בקרוב מאוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה