עסקי ספורט

אמבפה יישאר בפ.ס.ז'? זה החוזה המטורף שהוצע לכוכב

ע"פ דיווחים בצרפת, אותם מיהרה אמו להכחיש, הכוכב שמחוזר על ידי ריאל מדריד סיכם את תנאי הארכת חוזהו במועדון לשנתיים נוספות. על הפרק: מענק חתימה של 100 מיליון אירו ומשכורת שנתית של 50 מיליון אירו
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום צילום מסך אינסטגרם)
עתידו של קיליאן אמבפה ממשיך להיות לא ברור. כוכב נבחרת צרפת ופאריס סן ז'רמן, ומי שנחשב בעיניי רבים כיום לכדורגלן הטוב בעולם, צפוי לעזוב את הקבוצה מבירת צרפת בקיץ הקרוב, אך עושה רושם שהיא ממש לא מתכוונת לוותר עליו כל כך מהר, כאשר אמש (חמישי) דווח ב'לה פריסיאן' הצרפתי כי פ.ס.ז' סיכמה עם אמבפה על המשך דרכו בקבוצה, עם חוזה ומענק חתימה חסרי תקדים בכדורגל העולמי. 
על פי הדיווח, פ.ס.ז' מציעה לאמבפה, שמסיים את חוזהו בסוף חודש יוני ואז יהיה רשאי לעבור לכל קבוצה בה ירצה בחינם, מענק בגובה לא פחות מ-100 מיליון אירו על מנת להאריך את חוזהו. אם זה לא מספיק, החוזה, שמדבר על שנתיים בלבד, אחריהן יוכל לעזוב הכוכב לריאל מדריד כפי שתכנן, יכלול שכר של 50 מיליון אירו כל שנה.
למרות הדיווח, שהגיע ממקור אמין, אמו של אמבפה דאגה להכחיש במהרה את השמועות. בהודעה רשמית שהוציאה בה נכתב: "אין שום הסכם עם פ.ס.ז' או כל מועדון אחר. השיחות באשר לעתידו של קיליאן בעונה הבאה נמשכות ברוגע על מנת לאפשר לו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו, תוך כבוד לכל הצדדים".
אמבפה יסיים בקרוב את עונתו הרביעית בפאריס סן ז'רמן. הוא הצליח לסייע לקבוצתו לזכות מחדש באליפות צרפת כשסיים כמלך השערים של הליגה הצרפתית, אך בכל הקשור לליגת האלופות, אין חדש תחת השמש והכוכב לא הצליח לסייע לקבוצתו שרשמה עוד פרק בשורת האכזבות שלה במפעל עם הדחה כואבת בשמינית הגמר מול ריאל מדריד, אולי קבוצתו הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה