עסקי ספורט

אושרו חגיגות האליפות של מכבי חיפה, מה עלות האירוע?

עיריית חיפה אישרה את חגיגות האליפות השנייה ברציפות של הירוקים, שלבקשת המועדון ייערכו יום לאחר גמר הגביע מול הפועל באר שבע, בו תוכל האלופה להשלים זכייה בכל ארבעת התארים של הכדורגל הישראלי. עלות החגיגות - כמיליון שקל
מערכת ice | 
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
מכבי חיפה הבטיחה ביום שלישי האחרון את זכייתה באליפות המדינה בפעם השנייה ברציפות וה-14 בתולדותיה, והיום (ראשון) הקבוצה מהכרמל הודיעה על חגיגות האליפות שיתקיימו ב-25.5, יום לאחר גמר גביע המדינה, בו הירוקים יוכלו להשלים זכייה בקוואדרפול (גביע הטוטו, אלוף האלופים, אליפות וגביע המדינה). 
הכניסה תהיה חופשית לכלל האוהדים, והחגיגות יכללו מופעים של אומנים בולטים, הפנינג ודוכני מזון ושתייה וכמובן מפגש עם שחקני הקבוצה. עלות החגיגות תעמוד על כמיליון שקל, ואישור התקציב יובא לאישור ועדת הכספים של עיריית חיפה.
 התאריך נקבע ליום אחרי משחק גמר גביע המדינה, מתוך בקשה של הצוות המקצועי של מכבי לאפשר לקבוצה להיערך כראוי למשחק המכריע והחשוב.
כזכור, בשנה שעברה ביטלה המשטרה את חגיגות האליפות הראשונה של המועדון לאחר עשור, זאת מפאת אי היערכות משטרית. האוהדים אגב, פצחו בחגיגות "ספונטניות" ועצמאיות, כאשר בתכנון המקורי הייתה אמורה להגיע עדן בן זקן להופיע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה