עסקי ספורט

מכבי חיפה הבטיחה מעשית את הזכייה באליפות המדינה

למרות הפסד 3:1 למכבי תל אביב, הפסד של הפועל באר שבע להפועל תל אביב במשחק המקביל השאיר את הפער בפסגה על שש נקודות כשנותרו עוד שש נקודות בקופה, כשלירוקים, עבורם מדובר באליפות שנייה ברציפות, הפרש שערים עדיף בהרבה
מערכת ice |  1
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
מכבי חיפה אלופת המדינה. נכון, זה עדיין לא קיבל חותמת סופית ורשמית, אך שום דבר לא ייקח מהירוקים את התואר בפעם השנייה ברציפות, כאשר שני מחזורים לסיום העונה בליגת העל, הם מובילים בשש נקודות על הפועל באר שבע, כשהם עם הפרש שערים עדיף בהרבה שהקבוצה מבירת הנגב לא תוכל לסגור.
על חגיגות האליפות העיב טעם חמצמץ משהו, כאשר חיפה נכנעה 3:1 ליריבה המרה מכבי ת"א בסמי עופר, אך למזלה, במשחק המקביל הפועל תל אביב הצליחה להפתיע את הפועל באר שבע ועם ניצחון 1:2, הבטיחה באופן מעשי, אם כי עדיין לא רשמי, כי צלחת האליפות תיסע גם השנה לכרמל, בפעם ה-14 בתולדות המועדון. 
במשחק עצמו, מכבי חיפה הייתה צריכה להתמודד עם סגירת היציע הצפוני, בו יושבים אוהדיה ה"שרופים" המכונים "הקופים הירוקים", לאחר שהקבוצה ספגה עונש בעקבות אבוקות שהושלכו מאותו יציע.
במשטרה נערכו בכוננות מוגברת לנוכח העובדה שקהלי שתי הקבוצות הושבו ביציעים סמוכים האחד לשני, כשעוד לפני המשחק עצרה המשטרה אוהדים שנשאו עליהם סכינים. בכל אופן, חיפה עצמה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה העונה. הקבוצה של ברק בכר, שכבר זכתה בגביע הטוטו, אלוף האלופים והאליפות כאמור, תוכל להשלים זכייה ב"קוואדרפול" (זכייה בארבעה תארים), אם תנצח את הפועל באר שבע בגמר גביע המדינה בעוד כשבועיים.  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קבוצה מאד כוחנית גם השחקנים וגם האוהדים
    חזיזה 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בחיים לא ראיתי ולא שמעתי שתכנית רדיו בכדורגל הישראלי "שבת של כדורגל " משודרת ע'י שדרנים ופרשנים שהם כולם אוהדי מכבי חיפה -ביזיון לכדורגל הישראלי בכלל ולהתאחדות לכדורגל בפרט
    סגור