עסקי ספורט

קרוב ל-5 מיליון צופים בממוצע ראו את נדאל מנצח

מלך החימר של כל הזמנים שבר שיאים ברולאן גארוס בפריז, וגם הרייטינג היה מרשים: ערוץ "פראנס 2" רשם קהל צופים של 4.6 מיליון בממוצע במשחק הגמר, ובשיא הגיע ל-6.4 מיליון צופים. בספרד, DMAX השיגה 1.6 מיליון צופים בממוצע. יותר אנשים ביקרו באתר הטורניר ביום הגמר מאשר בכל יום אחר של הטורניר
מערכת ice | 
רפאל נדאל (צילום פייסבוק)
רפאל נדאל זכה כידוע השבוע (יום א') בתואר ה-14 שלו ברולאן גארוס על החימר הצרפתי, ובתואר הגראנד סלאם ה-22 בקריירה - שני הישגים המהווים שיאים אדירים בפני עצמם. אבל במשחק הגמר, שבו רמס השור ממאיורקה ללא תנאי את יריבו הנורבגי הצעיר קספר רוד בשלוש מערכות חלקות, נרשמו הישגים נוספים, גם מבחינת נתוני צפייה והכנסות. 
לפי נתונים שפרסם תאגיד השידור הציבורי הצרפתי, משחק הגמר של אליפות צרפת הפתוחה משך קהל שיא של 6.4 מיליון צופים בערוץ הטלוויזיה הצרפתי "פראנס 2" (39.4 אחוזי רייטינג). בממוצע צפו בגמר 4.6 מיליון צופים. "פראנס טלוויזיון" (תאגיד השידור הצרפתי) חולק את הזכויות המקומיות לטורניר עם אמזון (בחוזה עד 2023). גורמים בשידור הציבורי אמרו כי הם מצטערים על החלטת פדרציית הטניס הצרפתית (FFT) לשדר את עימות רבע הגמר בין נדאל לבין נובאק ג'וקוביץ' בחינם דרך אמזון, שכן מן הסתם המשחק היה זוכה לרייטינג גבוה אף יותר ממשחק הגמר.
 
בספרד, הניצחון של נדאל משך קהל ממוצע של 1.61 מיליון צופים (נתח של 14.3 אחוזים) בערוץ החינמי DMAX בבעלות דיסקברי. הקהל של DMAX לסיקור לאחר המשחק היה 1.94 מיליון צופים (נתח של 17.5 אחוז). דיסקברי, המחזיקה בזכויות ביותר מ-50 טריטוריות אירופיות (למעט צרפת) עד 2026, שידרה את הגמר גם בטלוויזיה בתשלום בספרד ביורוספורט.
נתון מעניין נוסף: יותר אנשים ביקרו ב-Eurosport.com ביום המשחק מאשר בכל יום אחר של הטורניר בפריז. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה