עסקי ספורט

אירועי המכביה נחשפים: אלו האומנים שיופיעו על במת הענק

המכביה ה-21 מפרסמת את רשימת האירועים, התחרויות והפעילויות הפתוחות לקהל הרחב בכל רחבי הארץ. בין האירועים: טקס פתיחה מיוחד, מתחם חוף לכל משפחה ותחרות סופר אינדורו אורבנית ראשונה מסוגה בישראל
מערכת ice | 
טקס פתיחת המכביה (צילום ארכיון המכביה)
המכביה ה-21, אירוע הספורט הגדול של עם ישראל, תיפתח בחודש הבא, כאשר השנה לראשונה בנוסף לתחרויות הספורט בעשרות הענפים השונים, הקהל הישראלי יכול לקחת חלק פעיל בחגיגה הספורטיבית הייחודית עם שורה ארוכה של אירועי ספורט ותרבות הפתוחים לקהל הרחב ובפריסה ארצית רחבה. האירועים מותאמים לכל המשפחה ומבטיחים חוויה ייחודית וספורטיבית של פעם בארבע שנים.
 
זוהי רשימת האירועים ותחרויות הספורט המלאה:
אירוע פתיחת המכביה ה-21 שייערך באצטדיון טדי בירושלים ב-14 ביולי לעיניי 30 אלף צופים. האירוע שייערך במעמד נשיא המדינה, ראש הממשלה, כל סגל א' ואורחים מכובדים מהעולם ישודר בשידור חי בקשת 12.
הזמר והיוצר חנן בן ארי יופיע באייטם המרכזי של הדלקת לפיד המכביה. הרכב העשור, סטטיק ובן אל יבצעו על הבמה את להיטיהם הגדולים ובראשם שיר המכביה הרשמי 'קרנבל' אותו כתבו והלחינו סטטיק, ירדן (ג'ורדי) פלג ורון ביטון. זמרת העשור, עדן בן זקן תופיע בעיבוד חדש ועדכני לשירו של יהורם גאון, 'לא תנצחו אותי', וזוכה 'הכוכב הבא' תמיר גרינברג יבצע את השיר שכתב והלחין איתו זכה- tell me where the light goes'', וירגש עם ביצוע מיוחד לשיר 'Memories' של מארון 5, כהצדעה לגיבורי הספורט ההיסטוריים של עם ישראל.
כמיטב המסורת, אירוע פתיחת המכביה צפוי להיות מרהיב ומרגש וישלב מופע אומנותי עשיר הכולל מאות רקדנים ופירוטכניקה. לצד אלה צפוי להתקיים גם מצעד המשלחות המסורתי בו ייקחו חלק כ-10,000 ספורטאים מכ-60 מדינות שיגיעו במיוחד לישראל לרגל משחקי המכביה. את האירוע מביים שילה גלאי והחברה המפיקה – אינוויז'ן.
המכביה בשיתוף עיריית נתניה מציעים לראשונה מתחם ספורט ענק לכל המשפחה בחוף פולג הכולל אזור לתחרויות ספורט, פעילויות לילדים, הופעות ופוד טראקס עם מנות מכל העולם. במתחם ייהנה הקהל מחוויה חגיגית, מהנה וספורטיבית לקהל הרחב ולספורטאים הרבים שיגיעו להתחרות במכביה ויחבר בין חופיה המדהימים של ישראל לבין החוויה הבינלאומית של המכביה.
 
המתחם מכיל אזור מיוחד לתחרויות הספורט של המכביה והקהל הרחב מוזמן לצפות : כדורעף חופים, כדורגל חופים, כדורסל 3X3, טיפוס, גלישה ולראשונה גם אליפות הנינג'ה הרשמית של ישראל עם הכוכבים האהובים מכל העונות. לאחר שעות התחרויות הרשמיות הציבור יוכל להתנסות ולהתחרות בעצמו במתקני הספורט.
מירוץ הלילה 'מכביה בירושלים' יתקיים ב-18 ביולי, בפעם הרביעית, בהשתתפות אלפי רצות ורצים מכל רחבי הארץ והעולם. המרוץ יחלוף על פני אתריה ונופיה המרהיבים של ירושלים, ביניהם: מוזיאון המדע, כנסת ישראל, האוניברסיטה העברית, גן הוורדים, מנזר המצלבה, אצטדיון גבעת רם וילווה במיצגי תאורה, מוזיקה ואווירה מיוחדת ומרעננת.
ההרשמה למרוץ נמצאת בעיצומה וניתן להשתתף במקצה חצי המרתון (21 ק"מ) במקביל למקצים של ה-5 וה-10 ק"מ. כלל המשתפים ייהנו מערכת השתתפות, מדידה מקצועית והפנינג זינוק וסיום הכולל הפעלות אקטיביות ומסיבה.
 
לראשונה בישראל ותחת המכביה, יתקיים מירוץ סופר אינדורו אורבני- ענף ספורט מוטורי דו גלגלי המתמקד בסיבולת הרוכב והמכונה. מדובר בתחרות אופנועים אקסטרימית המתקיימת במרכזי ערים, כאשר המירוץ עושה שימוש בתוואי העירוני הטבעי הקיים ומאפשר צפייה מהנה ונוחה לקהל.
מסלול המירוץ הוא מעגלי בסגנון "הקפות" כאשר המתחרה שעושה את מס ההקפות הרב ביותר, בזמן המקצה, מוכרז כמנצח, כאשר המסלול כולו גם מתחם תצוגה של הרוכבים וכליהם הנגיש לקהל הרחב. במכביה צופים כי בתחרות יתחרו כ-150 רוכבים מהארץ ומהעולם שיעניקו לקהל חווית ספורט ייחודית שטרם נראתה בישראל. לצד התחרות יתקיים בפארק הלאומי הפנינג ענק הכולל יריד קניות, אטרקציות לילדים, מתחם פוד טראק, מופע פתיחה והקרנה של התחרות על מסך ענק.
המכביה ה-21 מביאה את מיטב טכנולוגיות הספורט לוולודרום הלאומי. מפגש חוויתי עם הסטארטאפים הישראלים המובילים את פיתוח הדור הבא של האלופים בעולם הספורט ועוד חברות מדהימות המביאות את אירועי הספורט עד למסך שלכם ומיזמים בתחילת דרכם המסייעים לכל אחד ואחת לעסוק בספורט בדרך הטובה ביותר .
הספורטק פתוח לקהל הרחב ויאפשר מפגש בלתי אמצעי עם סצנת הספורט-טק הישראלית. במתחם ייקחו חלק 15 חברות טכנולוגיה ישראליות שמובילות בתעשייה העולמית וייצגו פיתוחים פורצי דרך בתחומים השונים ביניהם: רפואת ספורט, שיפור ביצועים, שידור ומדיה, סטטיסטיקה, אוהדים ומרצ׳נדייז.
חיפה תארח את משחקי המכביה לנוער. כחלק מהיותה עיר הנוער, תארח העיר מסיבת רחוב ענקית בה יחגגו אלפי הספורטאים הצעירים מכל העולם יחד עם בני הנוער בעיר. במסיבה יתקיימו מהופעות של  VINI VICI ו-NUNU, דיג׳יים מובחרים ועוד.
על אף שהוקי קרח נחשב לספורט פחות פופולרי בישראל, גמר ההוקי קרח הביא במכביה הקודמת לעניין רב ולאלפי צופים באחד מענף הספורט הקצביים, המהירים והפיזיים ביותר. השנה המכביה מתכוונת להצטרף למסורת במשחקי הוקי קרח בה האוהדים מתבקשים להביא איתם למשחק בובות פרווה ולהשליך אותם יחד לעבר מגרש הקרח אחרי הגול הראשון. לאחר מכן צוות מיוחד אוסף את הדובים מהמגרש והם נתרמים לילדים חולים ונזקקים. בארה"ב ובקנדה מדובר על מסורת מוכרת ומרגשת כך שבמשחקים בודדים נאספות עשרות אלפי בובות לילדים.
המכביה כוללת שבועיים של מאות של תחרויות ספורט במקצים שונים, ו-42 ענפי ספורט בהם ייקחו חלק 10,000 ספורטאים מכ-60 מדינות. ריכזנו עבורכם את הגמרים והמקצים המעניינים ביותר שתוכלו לבוא, לראות ולעודד. הכניסה לכל התחרויות חופשית.
המכביה ה-21 היא אירוע הספורט הגדול של עם ישראל והשני בגודלו בעולם המתקיימת אחת לארבע שנים בהשתתפות ספורטאים ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם. אל המכביה שתיפתח ב-14 ביולי ותימשך שבועיים, צפויים להגיע כ-10,000 ספורטאים מכ-60 מדינות שיתחרו ביניהם בעשרות ענפי ספורט, לצד אלפי מלווים, אוהדים ותיירים. במסגרת המכביה ייערכו בכל רחבי הארץ עשרות אירועי ספורט הפתוחים לקהל הרחב שיתקיימו תחת הכותרת 'ישראל חוגגת ספורט' בנוסף לשורה ארוכה של אירועים חברתיים המציעים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת למשתתפים. מוזמנים לעקוב אחרי המכביה והאירועים השונים גם בפייסבוק, באינסטגרם ובטיקטוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה