עסקי ספורט

רשימת הכדורגלנים בעלי השווי הגבוה בישראל נחשפת

ליגת העל אומנם נמצאת בפגרה, אך עונת המלפפונים בשיאה. בזמן שקבוצות דורשות סכומי עתק על שחקניהן, יצאנו לבדוק מי הם חמשת השחקנים הישראלים בעלי השווי הגבוה ביותר בליגה, ואתם לא תאמינו אילו שתי קבוצות לא שלחו אף נציג לרשימה
רעי שני | 
כדורגל (צילום freepik, unsplash)
ליגת העל בכדורגל אומנם נמצאת בפגרה, אך זו אחת התקופות המעניינות ביותר עבור חובבי הכדורגל ואוהדי הקבוצות, הלא היא – עונת המלפפונים. בזמן שמחירי השחקנים הישראלים מרקיעים שחקים וקבוצות בארץ דורשות סכומים גבוהים במיוחד עבורם, באתר 'טרנספרמרקט' מראים נתוני שווי קצת שונים ממה שהן דורשות וזה בדיוק הזמן לבחון – מי הם חמשת השחקנים הישראלים בעלי השווי הגבוה ביותר?
במקום הראשון ובאופן לא מפתיע נמצא הכוכב הגדול ביותר של הליגה, עומר אצילי ממכבי חיפה האלופה, ששוויו מוערך ב-1.5 מיליון אירו. אצילי כבש 20 שערים ובישל 10 שערים, נתונים מדהימים לכל הדעות שהציבו אותו כמלך השערים והבישולים של ליגת העל.
מיד אחרי אצילי נמצא עוד שחקן של מכבי חיפה, נטע לביא, שלמרות שהיה פצוע בשלבים רבים של העונה וכשבמאזנו רק בישול אחד בליגה וללא שערים, ניצב מיד אחרי אצילי עם שווי מוערך של 1.4 מיליון אירו. בצמוד ללביא ועם אותו שווי מוערך מדויק של 1.4 מיליון אירו נמצא דן גלזר ממכבי ת"א.
  
את המקום הרביעי ברשימה תופס היהלום של הפועל ת"א, אושר דוידה, שרשם עונת פריצה מדהימה בשורות האדומים כשסיים כמלך שערי הקבוצה בליגה עם 8 שערים, אליהם הוסיף 2 בישולים ושוויו מוערך ב-1.3 מיליון אירו.
 
את המקום האחרון בטבלה תופס עוד שחקן של מכבי חיפה, שכובשת את הרשימה ובענק - הקשר המצוין דולב חזיזה. שחקנה של הירוקים מהכרמל רשם עונה טובה אותה סיים עם 9 שערים ו-6 בישולים. שוויו של חזיזה מוערך על פי האתר ב-1.2 מיליון אירו.
למרות שזכתה בגביע המדינה ורשמה עונה פנטסטית כשסיימה במקום השני בליגה, הפועל באר שבע לא שולחת אף נציג לרשימה. בנוסף אליה, בית"ר ירושלים, שנמצאת בתקופה של חוסר ודאות מוחלט לא שולחת גם היא אף נציג לרשימה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה