עסקי ספורט

חברת הטכנולוגיה הישראלית בשיתוף פעולה ייחודי ב-NBA

Aura Air  - החברה הישראלית שפיתחה טכנולוגיה לניטור חיטוי וטיהור אוויר בחללים סגורים, הודיעה על שותפות רב שנתית עם קבוצת הכדורסל דטרויט מה-NBA: "קריטי לשמירה על שגרת החיים והחזרת האוהדים למגרשים"
מערכת ice | 
כדורסל (צילום Istock)
בעקבות ההשפעות של משבר האקלים על זיהום האוויר, והמשימה לשמירת שגרת חיים נורמטיבית לצד COVID-19, איכות האוויר עומד כיום בראש סדר העדיפויות העולמי. עבור ספורטאים, אוויר לא נקי בבית משפיע על הבריאות הפיזית והנפשית, הבטיחות, הביצועים ומגביר את ההסתברות לטעויות של שחקנים וצוות הקבוצה.
Aura Air  - החברה הישראלית שפיתחה טכנולוגיה לניטור חיטוי וטיהור אוויר בחללים סגורים, הודיעה היום (שלישי) על שותפות רב שנתית עם קבוצת הכדורסל דטרויט. בכך תהפוך החברה הישראלית לשותפה רשמית של הקבוצה.
במסגרת שיתוף הפעולה, Aura Air תתקין עשרות מטהרי אוויר חכמים לניקוי וניטור איכות האוויר הפנימי במתקני הקבוצה, אשר עתידה לקחת חלק פעיל בהסברה לתושבי דטרויט ולאוהדי הקבוצה על החשיבות בשמירה על אוויר נקי בחללים סגורים.
 
דטרויט אף תעשה שימוש מורחב במערכת הניהול Aura Web Platform שהושקה לאחרונה, ומעניקה פתרון טכנולוגי לניהול איכות אוויר במספר גדול של חללים. הפלטפורמה החדשה מספקת סט רחב של כלים לניהול וניטור מספר מערכות טיהור Aura Air בו-זמנית, ומעניקה מידע בזמן אמת על איכות האוויר בכל חלל בנפרד.
כמו כן, שיתוף פעולה בין קבוצת Pistons לחברה הישראלית Aura Air יבוא לידי ביטוי בנוכחות פרסומית בולטת במגרש הביתי Little Caesars Arena באמצעות 700 מסכי וידיאו ודוכני מידע שיציגו לאוהדים מידע על החשיבות בשמירה על אוויר נקי בחללים סגורים. בנוסף, הקבוצה תקיים במתקניה אירועים ייעודיים להעלאת המודעות סביב תחום זיהום האוויר והפתרונות הקיימים בנושא.
 
"Aura Air גאה לספק אוויר נקי ובטוח לאנשים ברחבי העולם, כולל ספורטאים מקצועיים, צוותי ניהול ואוהדי ספורט", אמר אביעד שניידרמן, מייסד שותף ומנכ"ל Aura Air "לאיכות האוויר יש השפעה גדולה על הבריאות והרווחה של כולנו ויכולה לשפר את הביצועים ואת אורך החיים של הספורטאים, לצד חזרה בטוחה למגרשים. שיתוף פעולה עם מועדון ספורט כמו דטרויט יסייע לנו להגביר את המודעות לחשיבות איכות האוויר בחללים סגורים. אוויר נקי הוא קריטי לשמירה על שגרת החיים והחזרת האוהדים למגרשים".
"אנו מכירים בחשיבות של תמיכה בשיפור איכות האוויר", אמר ברנדן מאלט, סמנכ"ל שותפויות תאגידיות ומעורבות קהילתית של דטרויט. "שותפות עם חברה שמובילה בטכנולוגיית טיהור אוויר מאפשרת לנו להעלות את המודעות לסכנות הנשקפות מזיהום האוויר ולמצוא פתרונות יעילים לבעיות של איכות האוויר, סיכם מאלט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה