עסקי ספורט

הטוטו וה-winner בדרך לשינוי משמעותי? זו הגישה שהוחלט לאמץ

בפעם הרביעית ברצף: יו"ר הטוטו, שבתאי צור, קיבל בשבוע שעבר מנשיא ה-EL את תעודת ההסמכה לעמידה בתקן המחמיר של "משחקים באחריות". ארגון ההימורים האירופאי מעניק את ההסמכה אחת ל-3 שנים, לאחר בדיקות ובקרות קפדניות
מערכת ice | 
טוטו (צילום אביר סולטן פלאש 90)
הטוטו קיבל זו הפעם הרביעית ברציפות את ההסמכה לעמידה בתקן של "משחקים באחריות" של EL (ארגון ההימורים האירופאי), בכנס שנערך בגרמניה בסוף השבוע האחרון. יו״ר הטוטו שבתאי צור, ומנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו, קיבלו את תעודת ההסמכה מידי נשיא ה-EL, הנס הולטמייר.
שבתאי צור אמר באירוע: "הטוטו מכיר בכך, שהימורים בלתי אחראיים עלולים לגרום לתופעות לא רצויות, ולכן רואה חובה להציע לציבור השתתפות במשחקי הימורים בשום-שכל ובטוב-טעם, ותוך נקיטת גישה אחראית בלבד".
 
ההסמכה בקוד של משחקים באחריות מטען ארגון ההימורים האירופאי מוענקת אחת ל-3 שנים לאחר בדיקות ובקרות קפדניות שנעשות על ידי רו"ח חיצוני.  הבקרות כוללות שורה של מבדקים במגוון תחומים- פרסומיים, שיווקיים, מנהלת תאגידי, רגולציה, ועוד ואת העמידה של הארגון בהם ביחס לסטנדרט האירופאי שנקבע על ארגון ההימורים האירופאי. הטוטו קיבל את ההסמכה לאחר שעמד בהצלחה בכל דרישות הארגון בדבר קיום משחקים באחריות.
מאיר ברדוגו, מנכ"ל הטוטו בפועל, אמר: "הטוטו משקיע רבות ובאופן שוטף בכל תחומי הפעילות שלו כדי לעמוד באמות המידה המחמירות של התקן האירופאי בהקשר של משחקים באחריות. אנו מודעים לכובד האחריות שעל כתפנו בעניין זה ונמשיך לעשות את כל הדרוש כדי להיות ארגון בטוח ככל האפשר ללקוחותיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה