עסקי ספורט

המוות של מראדונה - רשלנות רפואית? גל מעצרים בארגנטינה

לאחר מספר חודשים של חקירות בית המשפט בבואנוס איירס אישש את החשדות והכריז: "היה ניתן למנוע את מותו של מראדונה", עונשים כבדים מצפים לאשמים
מערכת ice | 
דייגו מראדונה (צילום אינסטגרם)
בנובמבר 2020 נפל אבל כבד על עולם הכדורגל בכלל וארגנטינה בפרט – דייגו מראדונה הלך לעולמו לאחר שקיבל התקף לב והוא בן 60. המוות המפתיע הגיע במהלך תקופת התאוששות מניתוח לב מורכב שעבר מראדונה עוד באותו החודש. לאחר מותו של אגדת הכדורגל הופצו שמועות על כך שמותו הפתאומי של השחקן הגיע בשל טיפול קלוקל והזנחה מצד רופאיו.
 
בעקבות השמועות והחשדות שהתעוררו ביקש בית המשפט בבואנוס איירס להרכיב פאנל בן 20 מומחים לרפואה ולרשלנות רפואית שיחקרו את העניין. לאחר מספר חודשים של מחקר מעמיק פאנל הרופאים הכריז כי הטיפול הרפואי לו זכה מראדונה סבל מ"אי ליקויים ואי סדרים" והוסיף כי בעזרת טיפול הולם ותקין היה ניתן למנוע את מותו של הכוכב ולהעניק לו "סיכוי טוב יותר לשרוד" כך נכתב.
 
לאור הממצאים החריפים הגיש בית הדין כתב אישום בגין רשלנות רפואית בנסיבות מחמירות נגד כל שמונת החברים בצוות הרפואה של מראדונה. על פי חוקי העונשין בארגנטינה עבירה שכזו עלולה לגרור גזר דין משמעותי של בין שמונה לעשרים וחמש שנות מאסר. נכון לרגע זה טרם נקבע מועד המשפט, אך לנאשמים צפויים מאסרים כבדים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה