עסקי ספורט

עדן בן-זקן וסטטיק ובן-אל: כמה יעלו הופעות המכביה ה-21?

בתקציב של 10 מיליון שקלים: עדן בן זקן, סטטיק ובן-אל, חנן בן ארי ותמיר גרינברג יופיעו באירועי המכביה ה-21, כמה תעלה ההפקה?
מערכת ice | 
טקס פתיחת המכביה (צילום ארכיון המכביה)

חברת ההפקה אינוויז'ין, הודיעה היום (שני) כי זכתה בתקציב להפקת טקס הפתיחה של המכבייה ה-21 אשר תתקיים בקיץ. על פי גורמים בשוק התקציב מוערך בכ-10 מיליון שקל.


טקס הפתיחה ייערך באצטדיון טדי בירושלים ב-14 ביולי לעיניי 30 אלף צופים. האירוע, שייערך במעמד נשיא המדינה, ראש הממשלה, ואורחים מכובדים מהעולם ישודר בשידור חי בקשת 12.


באירוע יופיע הזמר והיוצר חנן בן ארי במסגרתו ידליק את לפיד המכביה. גם צמד הזמרים סטטיק ובן-אל יבצעו על הבמה את להיטיהם הגדולים ובראשם שיר המכביה הרשמי  'קרנבל', אותו כתבו והלחינו סטטיק, ירדן (ג'ורדי) פלג ורון ביטון.

הזמרת עדן בן זקן תופיע בעיבוד חדש ועדכני לשירו של יהורם גאון, 'לא תנצחו אותי', וזוכה 'הכוכב הבא' תמיר גרינברג יבצע את השיר שכתב והלחין איתו זכה- tell me where the light goes'', וכן עם קאבר לשיר 'Memories' של מארון 5, כהצדעה לגיבורי הספורט ההיסטוריים של עם ישראל.

תומר סגמן מנכ"ל אינוויז'ין. צילום: דנה הננסון

בנוסף ישתלבו במופע הדמיות טכנולגיות מסוג "אוגמנטד ריאלטי", מאות משתתפי במה, רקדנים ופירוטכניקה, לצד כל אלה התקיים כמובן גם מצעד המשלחות המסורתי בו ייקחו חלק כ-10,000 ספורטאים מכ-60 מדינות שיגיעו במיוחד לישראל לרגל משחקי המכביה.


אל המכביה שתיפתח ב-14 ביולי ותימשך שבועיים, צפויים להגיע כ-10,000 ספורטאים יהודים מכ-60 מדינות שיתחרו ביניהם בעשרות ענפי ספורט, לצד אלפי מלווים, אוהדים ותיירים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה