עסקי ספורט

טיב טעם חגגו עם הספורטאית האולימפית: כמה כסף העניקו?

טיב טעם חגגו עם הגולשת האולימפית, מיה אשכנזי, את זכייתה במקום השני באליפות העולם עד גיל 21 ונתנו לה מענק נאה של 3,000 שקלים: "רואים ערך רב באימוץ הספורטאים ומה שהם מייצגים"
מערכת ice | 
טיב טעם (צילום Magma Images)
בכירי הנהלת טיב טעם בניהם: יוסי שליו - ראש אגף הסחר והשיווק, אלון אשכנזי – סמנכ"ל תפעול, אביבית לוי-נעים – מנהלת מכירות ומועדון לקוחות ואלי מזרחי - מנהל חנות עדן טבע גן העיר, הגיעו בסופ"ש האחרון לחגוג עם מיה אשכנזי את זכייתה במקום השני באליפות העולם עד גיל 21. במסגרת הסכם חסות ותמיכה אישית לספורטאים האולימפיים, שהוריהם עובדים ברשת והעניקו למיה מענק בסך של כ-3,000 שקל לרכישת מוצרי בריאות וויטמינים בעדן טבע.
 
מיה אשכנזי בת ה-19, ממועדון שדות ים זכתה במדליית הכסף באליפות העולם בגלישה במצנח רחיפה (קייט פויל) בקטגוריית עד גיל 21. אשכנזי הובילה לאורך רוב שלבי האליפות וסיימה כבר את שלב המוקדמות עם סיכוי טוב למדליה מכיוון שסיימה במקום הראשון.
יוסי שליו: "אנו בטיב טעם, גאים במיה על הישגיה ומאמינים בספורט ובספורטאים האולימפיים, שמייצגים אותנו בכל העולם ומביאים מדליות וכבוד למדינתנו ". לדבריו: "אנו רואים ערך רב באימוץ הספורטאים ומה שהם מייצגים -  קידום ערכים של מצוינת, התמדה ומקצועניות. כל אלה ועוד, ערכים שאנחנו ברשת מנחילים, ללא הרף, בקרב עובדי טיב טעם."
אביה של מיה, אלון אשכנזי שעובד ברשת ומשמש כסמנכ"ל התפעול, התרגש מהמעמד והודה לחגי על תמיכתו. "גידול ספורטאי מצריך הרבה משאבים לרבות כלכליים, התמיכה של טיב טעם במיה עוזרת לה להתמקד במטרה שהיא לייצג את המדינה באולמפידה הקרובה שתערך בפריז 2024"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה