עסקי ספורט

כוכב נבחרת ישראל הודיע על פרישה: הסיבות למהלך נחשפות

מואנס דאבור, שחקן נבחרת ישראל והופנהיים הגרמנית, החליט  לפרוש ממשחק פעיל בתור כדורגלן בנבחרת ישראל. כל הסיבות והסערות הגדולות שגרמו לכוכב להפסיק לייצג את מדינת ישראל
מערכת ice |  2
מונס דאבור (צילום אינסטגרם)
מואנס דאבור, כוכב נבחרת ישראל והופנהיים הגרמנית, החליט היום (שלישי) לפרוש ממשחק פעיל בתור כדורגלן בנבחרת ישראל ולהפסיק לייצג את המדינה, עם הודעה קצרה שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו.
כזכור, במהלך מבצע שומר חומות והמהומות בהר הבית, דאבור (30), ערבי-ישראלי שנולד בעיר נצרת, העלה עלה פוסט פוליטי לאינסטגרם שעורר סערה ובו כתב: "אלוהים רואה את מעשי העושקים", בהתייחס למה שקרה בירושלים.
 
מאז, בכל משחק ביתי של נבחרת ישראל, דאבור סופג בוז צורם מהאוהדים הישראלים שממש לא שכחו את ההתבטאויות שלו. בנוסף, אחד הדברים ששנויים במחלוקת בנבחרת הישראלית וממש לא הוסיפו לו נקודות זכות הוא העובדה ששחקנים ערבים, ביניהם כמובן דאבור, לא שרים את המנון מדינת ישראל שמתנגן בפתיחת המשחקים.
בפוסט שהעלה דאבור לחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב: "שלום רב לכולם, אני רוצה להודיע לכם על החלטתי לסיים את הפרק שלי בנבחרת ישראל. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למשפחתי ולכל מי שתמך בי לאורך הדרך. שלכם, מונס דאבור". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד לקהל שהמשיך לשרוק לו בוז בכל נגיעה
    נעם 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תומכים של מחבלים לא צריכים לשחק בנבחרת
    סגור
  • 1.
    כוכב???? חחחחחח
    דויד 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כוכבים יש בשמיים יכול להתקדם רק שביתות איטלקיות עשה בנבחרת
    סגור