עסקי ספורט

חברת סייטקה בתרומה משמעותית לקבוצת הכדורסל אליצור קרית אתא

בסיום אליפות הסייבר בהובלת חברת סייטקה, אשר התקיימה בקרית אתא, דורון אמיר - מייסד החברה, תרם 15 אלף ש"ח לקבוצת כדורסל המקומית
מערכת ice | 
תרומת סייטקה (צילום הרשל גוטמן)
באליפות הסייבר הלאומית CyTaka, שנערכה בשבוע שעבר (26/10), תרם דורון אמיר מנכ״ל חברת הסייבר לאליצור קרית אתא (כדורסל) תרומה משמעותית לקידום מצוינות, על סך של 15,000 ש״ח על ההתנדבות ושת״פ ביחד עם הצוות המנהל לקידום יום הסייבר הלאומי בהיכל הכדורסל החדש. בטקס הענקת הפרס ביחד עם ראש העיר, יעקב פרץ, נימק דורון אמיר את התרומה ואמר כי: "ההתנדבות והחלוציות מהוות את הבסיס שמקדמת כל חברה ואנו מודים על רוח הספורטיביות לקידום יום הסייבר הלאומי הראשון בקרית אתא".
את הקבוצה ייצג יו״ר עירוני קריית אתא מר נפתלי בנטוב. בשבוע שעבר התקיים יום הסייבר הלאומי שצוין בתחרות של 1,000 אנשי סייבר שהתמודדו על תואר אלוף הסייבר של ישראל. לתחרות, שנערכה בהובלת סייטקה, נרשמו למעלה מ- 10,000 מתמודדים ובסופו של תהליך מיון קפדני 1,000 האקרים התמודדו על התואר. 6 מתמודדים סופיים הגיעו אל הגמר והיו קרובים לפיצוח אתגר הסייבר המתקדם מסוגו בעולם שהונח לפניהם.
 
פרס הזוכה הראשון, על סך 100,000 ₪ חולק בין השישה על מצויינות, חתירה למטרה והצגת יכולות סייבר גבוהות, על אף שאף אחד מהם לא הצליח לפצח באופן מלא את האתגר. באליפות הארץ בסייבר סך כל הפרסים שחולקו על ידי סייטקה עמד על 270,000 ₪ .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה