עסקי ספורט

לראשונה במונדיאל ובמדינת ערב: שופטת מנהלת את המשחק

לראשונה בטורניר המונדיאל, שופטת אישה תנהל הערב את המשחק בין קוסטה ריקה לגרמניה וזו לא הפעם הראשונה שהיא עושה היסטוריה בעולם
מערכת ice | 
סטפני פרפאר (צילום אינסטגרם)
טורניר המונדיאל עומד לסגור את שלב הבתים שלו, שבועיים לאחר תחילתו, אך הטורניר השנה לא עוצר מלספק כותרות ומקרים חסרי תקדים, כמעט יום יום. הערב (חמישי) נרשם עוד מקרה כזה, לאחר שהשוטפת הראשונה בהיסטוריה של המונדיאל עלתה על המגרש על מנת לנהל את המשחק בין גרמניה לבין קוסטה ריקה.
השופטת היא סטפני פרפאר הצרפתייה שתחגוג בעוד חודש יום הולדת 39. פרפאר כבר הספיקה בעברה לעשות היסטוריה בעולם הכדורגל הבינלאומי, לאחר שהייתה השופטת הראשונה בליגת האלופות לפני שנתיים והשנה אף ניהלה את גמר הגביע בצרפת. בשנת 2019 היא ניהלה לראשונה משחק בליגת ה
 
במשחק שמתנהל בעת זו היא הבכירה מבין השופטים, אך היא לא האישה היחידה שתשפוט במונדיאל למרות היותה הראשונה. בסגל השיפוט השנה נמצאות גם סלימה מוקאנסנגה מרוואנדה ויושימה ימאשיטה היפנית. לצדן ישנן גם שלוש עוזרות לשופט. 
כזכור גם בארץ נעשתה היסטוריה בשנים האחרונות על מגרש הכדורגל לאחר שספיר ברמן הייתה האישה הטרנסג'נדרית הראשונה שניהלה משחק כדורגל בכל העולם. לאחרונה ברמן התארסה לבת זוגה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה