עסקי ספורט

גביע העולם בסכנה? זוהי ההודעה החריגה של פיפ"א

פיפ"א הודיעה להתאחדות הכדורגל הישראלית כי על רקע המהומות באינדונזיה עקב השתתפות הנבחרת הישראלית הצעירה בגביע העולם שאמור להתקיים במדינה, הגרלת שלב הבתים של הטורניר מבוטלת
מערכת ice | 
דגלי ישראל (צילום pixabay)

פיפ"א הודיעה להתאחדות הכדורגל הישראלית כי הגרלת שלב הבתים של גביע העולם עד גיל 20 שהייתה אמורה להתרחש בעוד חודש וחצי באינדונזיה בוטלה. מהלך זה מגיע על רקע המחאות שפרצו במדינה נגד השתתפות ישראל בטורניר. על פי ההערכות אירוח הטורניר יועבר למדינה אחרת.

לאחר שהנבחרת הצעירה של ישראל העפילה לשלב הבתים של גביע העולם עלו המון שאלות לגבי השתתפותה בטורניר מכיוון שאינדונזיה הינה מדינה מוסלמית הנחשבת עוינת לישראל ולשתיים אין יחסים דיפלומטיים.
 


כמו בגביע העולם האחרון שהתרחש בקטאר, בו ישראלים יכלו להיכנס למדינה בזמן הטורניר, גם אינדונזיה התחייבה שהנבחרת תוכל להיכנס למדינה אך בשבוע שעבר התרחשו הפגנות בעיר הבירה, ג'קרטה, הפגנה המונית בהשתתפות מאות תושבים שדרשו את הסרתה של ישראל מהטורניר.

השר האינדונזי לענייני דת לא הסכים להתייחס להשתתפות הנבחרת ולמהומות המתרחשות במדינה ואמר במסיבת עיתונאים: "המחלוקת על הביקור של ישראל לא קשור לענייני דת". פיפ"א צפויה לקיים מספר ישיבות בשבועות הקרובים על מנת להחליט על עתיד המדינה המארחת בטורניר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה