עסקי ספורט

סקר חדש: הישראלים חושבים שהמדינה לא מקדמת מצוינות בספורט

שנה לאולימפיאדת פריס: 66% מהישראלים חושבים שהמדינה לא מקדמת מצוינות בספורט. בציבור קיים קונצזוס כי ישראל אינה מעודדת מצוינות בספורט בכל הקהלים והגילאים- נשים וגברים, צעירים ומבוגרים ובקרב עולים ותיקים
מערכת ice | 
ספורטאים אולימפיים (צילום פייסבוק/ Tokyo Olympic 2021)
שבוע המצוינות הישראלית יצוין ברחבי הארץ בין התאריכים 7-12/5 עם למעלה מ-150 אירועים שונים בכל רחבי הארץ שיחגגו מצוינות בתחומים שונים - אקדמיה, חינוך, בריאות, חברות הייטק, ספורט ועוד -  כאשר כל ארגון לוקח על עצמו לקיים אירוע כדי לקדם את ערכי המצוינות. המטרה היא להנכיח את המצוינות הישראלית, ולשים אותה בקדמת הבמה למשך שבוע שלם.
ממצאים שנחשפים לראשונה מסקר חדש שבוצע על ידי מכון סמית (בתאריך 20-21/4) עבור "הרוח הישראלית", לרגל שבוע המצוינות הישראלית בקרב 700 אנשים כמדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל (גילאי 18 ומעלה):
קיים קונצזוס בנושא מצוינות של הישראלים בהתנדבות ובעזרה הדדית. נמצא כי 83% מהישראלים חושבים שהחברה הישראלית היא חברה המאופיינות בערבות הדדית ומצטיינת בהתנדבות וסיוע לאחר בכל הקהלים - נשים וגברים, צעירים ומבוגרים ובקרב עולים ותיקים.
שנה לאולימפיאדת פריס: 66% מהישראלים חושבים שהמדינה לא מקדמת מצוינות בספורט. בציבור קיים קונצזוס כי ישראל אינה מעודדת מצוינות בספורט בכל הקהלים והגילאים- נשים וגברים, צעירים ומבוגרים ובקרב עולים ותיקים.
רוב הציבור (60%) ענה שגברים ונשים שואפים למצוינות במידה שווה. היום ניתן לראות שהפערים המגדריים בין גברים לנשים באים לידיי ביטוי בשכר לא שווה ובמחסור בתפקידי מפתח לנשים למרות זה מעניין לראות שהנתונים מציגים שגברים ונשים חושבים כאחד ששני המינים שואפים למצוינות.
מיקי דהב, מנכ"לית "הרוח הישראלית", המובילה את שבוע המצוינות הישראלית: "המצוינות תורמת לצמצום פערים בחברה הישראלית. מצוינות היא לא רק מפתח להצלחה בעסקים, אלא היא גם הופכת אותנו לחברה טובה יותר. כאשר אנו שואפים למצוינות, אנו דוחפים את עצמנו להיות טובים יותר, לחדש ולפתור בעיות חדשות בדרכים יצירתיות והמפתח לצמצם את הפערים בחברה הישראלית. 
 
מצוינות לא רק מחזקת את החוסן הלאומי והכלכלי שלנו, אלא גם מקדמת הצלחה, שביעות רצון וחיים מאושרים יותר ברמה האישית. מצוינות היא לא רק השגת תוצאות, אלא מדובר גם במסע של שיפור עצמי ותחושת הגאווה והמטרה הכרוכה בכך. כאשר אנו מעודדים וחוגגים מצוינות בכל היבטי חיינו, אנו יוצרים תרבות של צמיחה קידמה שתועיל לכולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה