עסקי ספורט

אלוף העולם שגיא מוקי זוכה בתואר חדש ומשתלם: פרזנטור

הג'ודוקא והמדליסט האולימפי שגיא מוקי, תושב נתניה, ישמש פרזנטור למכללה האקדמית נתניה וגם יהיה שותף באירועים והרצאות: "מיצג ערכים של הישגיות, מצוינות, נחישות, חתירה להצלחה ושאפתנות"
מערכת ice | 
שגיא מוקי (צילום רועי עלימה, פלאש 90)
הג'ודוקא והמדליסט האולימפי שגיא מוקי, בעברו אלוף עולם, וזוכה מדליית זהב בגרנד סלאם תל אביב לאחרונה, נבחר לפרזנטור למכללה האקדמית נתניה ויוביל את הקמפיין של המכללה. בין היתר במסגרת שיתוף הפעולה, יתארח שגיא במכללה ויהיה שותף פעיל באירועים ובהרצאות.
במכללה האקדמית נתניה לומדים מעל כ-4000 סטודנטים וסטודנטיות מכל רחבי הארץ במסלולים מגוונים כדוגמת משפטים, תקשורת, מנהל עסקים, נדל"ן, ניהול מערכות בריאות, בנקאות ושוק ההון ועוד. מוקי, תושב נתניה ומהווה גאווה לעיר, כספורטאי המייצג, בדומה למכללה, ערכים בהם הישגיות, מצוינות, נחישות, חתירה להצלחה ושאפתנות, והודות לכך נבחר לשמש פרזנטור של המכללה ויופיע בפרסומיה השונים.
 
"בתור נתנייתי גאה", שיתף מוקי בהחלטה לייצג את המכללה, "אני שמח להיות כאן, במכללה האקדמית נתניה, לראות את הדבר המדהים שקורה כאן ולפגוש את דור העתיד. חברים רבים שלי לומדים כאן, ולא רק מנתניה, אלא מכל הארץ. זה מרגש אותי לראות איך מוסד בעיר הולדתי מצליח כל כך וסוחף אליו צעירים מכל רחבי הארץ וזו גאווה עבורי להיות חלק ממוסד אקדמי מצליח".
נשיא המכללה האקדמית נתניה, פרופ' יעקב הרט, הסביר הבוקר את הבחירה במוקי; "כבן העיר, לשגיא מוקי קשר טבעי ומתבקש עם המכללה שלנו אשר מהווה חלק משמעותי מהאזור ככלל ומהעיר נתניה אשר מקדמת, כמוהו, ערכים דוגמת מצוינות, שאפתנות וחתירה להצלחה. כפי שספורטאים זקוקים למסגרת מדרבנת אשר דוחפת אותם קדימה, כך גם המכללה משמשת כפלטפורמה משמעותית לעתידם של הסטודנטים שלה. וכשם שספורטאי כשגיא מוקי זקוק למאמנים הטובים ביותר, כך גם במכללה שלנו מצויה נבחרת מאמנים איכותית המכינה את הסטודנטים שלנו לחיים האמיתיים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה