עסקי ספורט
הנתונים נחשפים: אלה הקבוצות והאומנים האהובים ביותר על הישראלים
בסקר נשאלו 505 גברים ונשים יהודים דוברי עברית בני 18 ומעלה ונעשה על ידי חברת "שילוב" באמצעות הפאנל האינטרנטי ipanel. נתון בולט נוסף שעולה מהסקר הוא ש-40% מהישראלים מתכוונים לטוס במהלך השנתיים הקרובות לחו"ל ולצפות בהופעות מוזיקה או אירוע ספורט בחו"ל (24% להופעות ו-16% לאירועי ספורט).
בסקר נשאלו הישראלים מי הלהקה או הזמר\ת שיגרמו להם לטוס להופעה בחו"ל. הלהקה הבריטית Coldplay שסחפה אחריה רבבות ישראלים לסיבוב ההופעות האירופאי שלה, הגיעה למקום הראשון בפער מובהק מהבאים, עם 47% מהנשאלים שהצהירו כי יש בכוונתם לטוס במהלך השנתיים הקרובות. אחריהם נמצאות הזמרת האמריקאית, ביונסה והזמרת הבריטית, אדל, עם 24% כל אחת.
צמד הקבוצות הספרדיות, ברצלונה וריאל מדריד, הן המבוקשות ביותר בקרב הישראלים שמתכננים לטוס ולצפות בכדורגל בחו"ל במהלך השנתיים הקרובות. ברצלונה הקטאלונית, המחזיקה בתואר אלופת ספרד, קיבלה בסקר 48% וריאל מדריד עם 40%. בקרב הקבוצות הבריטיות שמסקרנות את הקהל הישראלי מובילה אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי עם 29%, ולאחריה מנצ'סטר יונייטד עם 26%, ליברפול עם 25%, צ'לסי עם 14%, ארסנל עם 11% וטוטנהאם שבה משחק הישראלי מנור סולומון עם 8% בלבד.
מנתוני הסקר עולה כי 88% מהישראלים שמתכוונים לטוס במהלך השנתיים הקרובות על מנת לצפות בהופעה או אירוע ספורט מוכנים להוציא סכום של עד ל-400 אירו עבור הכרטיס. 49% מוכנים לשלם עד ל-200 אירו ו-39% מוכנים לשלם עד 400 אירו לכרטיס אחד. 10% מהישראלים שמתכוונים לטוס מוכנים להוציא אפילו עד 600 אירו לכרטיס ו-3% אפילו מעל 600 אירו.
יוסי אלפסי, מנכ"ל לייבטיקטס מסביר: "אחרי הקורונה, הרגשנו שהישראלים מסתערים על אירועי ספורט והופעות מוזיקה בחול. יצאנו לסקר וגילינו שהמספרים אפילו גבוהים ממה שתיארנו לעצמנו והם מצביעים על כך שכ-2 מכל 10 ישראלים טסו בשנתיים האחרונות לחו"ל על מנת לצפות בהופעה או במשחק כדורגל. עוד גילינו שהמגמה התהפכה ומאז הקורונה הישראלים צופים ביותר הופעות מוזיקה מאשר אירועי ספורט בחו"ל.
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה



