עסקי ספורט

המחווה המרגשת של ערן זהבי לילד מהעוטף, יוסי בניון בכה בהמנון

נבחרת ישראל בכדורגל לוקחת חלק פעיל בהסברה וכבר סיפקה מספר מחוות להעלאת המודעות לנושא הילדים החטופים. אתמול עלו שחקני הנבחרת עם ידיים מושטות שבמשחקים רגילים אוחזים בידי ילדים, אך אתמול לא היה מי שיחזיק להם את הידיים
מערכת ice | 
ערן זהבי ויוסי בניון (צילום ההתאחדות לכדורגל)
נבחרת ישראל נפגשה אתמול (רביעי) למשחק מול נבחרת שוויץ, במסגרת מוקדמות היורו לשנת 2024. במהלך המשחק קיימה הנבחרת מספר מחוות להעלאת המודעות העולמית לנושא החטופים, ובייחוד לילדים החטופים.
כאשר עלו שחקני הנבחרת למגרש לשירת ההמנונים, עלו שחקני הנבחרת בידיים מושטות כאילו הם אוחזים בידיהם של הילדים, שאיתם הם עולים יד ביד במשחקים שבשגרה. אתמול לא היה מי שיאחז את ידיהם של שחקני הנבחרת מאחר והם עלו בלי ילדים שילוו אותם, כמחווה לכך שיש כרגע עשרות ילדים שנחטפו מבתיהם ברצועת עזה.
 

את ההמנון הישראלי אתמול שר הזמר עידן רייכל, שפועל רבות להסברה ישראלית ואף ביקר חלק מחבריו האמנים הישראלים בחו"ל ששומרים על שתיקה כדי לשמור על טובתם האישית. במהלך ההמנון נצפה המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון, כשדמעות זולגות מעיניו.
בסיום המשחק, כוכב הנבחרת ערן זהבי ביצע מחווה מרגשת משלו, כאשר נתן את חולצת המשחק שלו לאחד מילדי עוטף עזה שהגיע למשחק וישב ביציע. כזכור, לפני מספר ימים באחד הראיונות שקיים זהבי באנגלית לתקשורת הזרה, הציג נעל כדורגל של אחד הילדים שנחטף לעזה.
גם משחק כדורגל היה אתמול בנוסף לכל המחוות המרגשות והכואבות. נבחרת ישראל התמודדה עם פיגור כמעט כל המשחק לאחר שהנבחרת השוויצרית עלתה ליתרון במחצית הראשונה. בדקה ה-88 הישראלים הצליחו לכבוש את שער השוויון שחתם את תוצאת המשחק, 1-1.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה