ויראלי

ערן זהבי הציג בריאיון נעל של ילד שנחטף לרצועת עזה | צפו

כוכב הכדורגל הישראלי ידוע בדעותיו הנחרצות ואהבתו למדינת ישראל. בריאיון שקיים באנגלית לקראת המשחק שיתקיים היום נגד נבחרת שוויץ, הציג זהבי נעל של ילד שנחטף לעזה במטרה להעלות את המודעות לנושא
מערכת ice | 
ערן זהבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
נבחרת ישראל תפגוש היום (רביעי) את נבחרתה של שוויץ, במסגרת מוקדמות יורו 24. שחקני הנבחרת והצוות נמצאים בהכנות לקראת המשחק הערב והמשחקים הקרובים בקמפיין. את מסיבות העיתונאים והראיונות לתקשורת מנצלים הישראלים כדי להעלות את המודעות בעולם לנושא הכואב של המוני החטופים שנמצאים כרגע ברצועת עזה.
אחד מהחטופים האלה, למרבה הזוועה, הוא נווה שוהם, ילד בן 8 שנחטף עם בני משפחתו לרצועת עזה. זהבי התראיין באנגלית והציג את הנעל של שוהם לכתבים, מעט כדי לזעזע ולגרום לאנשים להבין מה המשמעות של ילד שחטוף בידי ארגון טרור רצחני.
 

כזכור, משחקה הקודם של הנבחרת נגד נבחרת קוסובו ביום ראשון האחרון התקיים תחת אבטחה כבדה מאד, בעקבות המצב הבטחוני וגל האנטישמיות הגואה ברחבי העולם, ובפרט באירופה. 
הנבחרת חייבת לנצח או לכל הפחות לסיים את המשחק הערב בתוצאת תיקו, כדי לשמור על סיכויים ריאליים לעלות לטורניר היורו בשנה הבאה. זאת בעקבות הפער של 4 נקודות הקיים בין נבחרת ישראל שנמצאת במקום השלישי, לשוויץ שנמצאת מקום השני, ניצחון של ישראל יקטין את הפער לנקודה אחת בלבד, אך הפסד יגדיל את הפער ל-7 נקודות, פער שיהיה כמעט בלתי אפשרי לסגור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה