TOP 5

לוחיות הרישוי היקרות בעולם: ברזל ומספר בשווי 15 מיליון דולר

חמש לוחיות הרישוי היקרות ביותר שנמכרו אי פעם - חובה לקרוא כדי להבין את הטירוף שמניע אספנים להוציא מיליונים. אנחנו חיים בעולם שבו כל דמות נחשבת רוצה לשים את עצמה על המפה עם מוצרים בלתי נתפסים, ותגי המחיר יוצאי דופן שגורמים לנו להבין שלעושר אין גבולות
מערכת ice |  1
לוחית הרישוי היקרה בעולם (צילום shutterstock)
בעולם של רכישות בסיכון גבוהה, קיים שוק מוזר - שוק שבו לרצף מספרים ואותיות יש יותר ערך מהרכב אותו הן מעטרות. זה ידוע על עולם המכוניות היוקרתי, אבל על לוחית רישוי מברזל צנוע יש ערך מעבר לכל דמיון. חמש לוחיות הרישוי היקרות ביותר שדווחו עליהן בעולם היו בדרך כלל כאלו עם מעט ספרות, מספרים מיוחדים, מילים או שמות רצויים במיוחד. 
 



עם זאת, הרשימה המדויקת עשויה להשתנות והיא כפופה לשינויים ככל שיתרחשו מכירות חדשות. מחירי המכירה מגיעים לרוב למיליונים, מונעים מהמעמד או היוקרה שלוחיות רישוי מסוימות עשויות להעניק בתרבויות שונות.

תנסו להחזיק את הלסת במקום, זאת רשימת לוחיות הרישוי היקרות ביותר בעולם:


5. לוחית מספר '7' באבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות: לוחית זו הגיעה למחיר של 11 מיליון דירהם, כשהם בסביבות ה-3 מיליון דולר.

4. לוחית מספר 'D5' בדובאי, איחוד האמירויות הערביות: לוחית רישוי נוספת בעלת ערך גבוה היא 'D5', שנמכרה תמורת 33 מיליון דירהם, שהם כ-9 מיליון דולר. במכירה פומבית ב-2016.
3.לוחית מספר '5' באבו דאבי, איחוד האמירויות: נרכשה על ידי אותו איש עסקים שקנה את לוחית המספר '1', לוחית '5' נרכשה במחיר של 25.2 מיליון דירהם כשהם בסביבות 6.8 מיליון דולר. נרכש ב-2007.
2. לוחית מספר '1' באבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות: לוחית רישוי זו, עם המספר '1' בלבד, נקנתה במכירה פומבית תמורת 52.2 מיליון דירהם, שהם כ-14 מיליון דולר. המכירה התרחשה ב-2008.
1. לוחית מספר 'P7' בדובאי, איחוד האמירויות הערביות: לוחית רישוי זו, עם המספר 'P7', נקנתה במכירה פומבית תמורת 55 מיליון דירהם, שהם כ-15 מיליון דולר. המכירה התרחשה באפריל 2023 ונחשבת ללוחית הרישוי היקרה ביותר בעולם (אפילו בעלת שיא גינס). ההצעה הוחזקה מספר דקות על סכם של 6.8 מיליון דולר ידי הבעלים של טלגרם, המיליונר פאבל ולרייביץ' דורוב, אשר לא זכה במכרז. הזוכה בוחר להישאר אנונימי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Sex4u לוחית תמורת 20 מיליון דולר
    אלעד 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי משלם ? הנחה לחברים
    סגור