TOP 5

הקולנוע במיטבו: 5 הסרטים הפופולריים ביותר בקולנוע לשנת 2024

שנת 2024 נפתחה עם סרטים חדשים, אבל מי הכי פופולארי? ההתרגשות כאשר חובבי סרטים מחכים בקוצר רוח לבואם של סרטים עתידיים המבטיחים לכבוש לבבות ומוחות מורגשת בכל שנה שמביאה איתה סרטים חדשים. בהתבסס על דירוג הפופולריות של IMDb, אלו הסרטים הפופולריים של השנה
מערכת ice | 
קולנוע (צילום pexels)
מעימותים עם גיבורי-על ועד למסעות מוזיקליים ולבריחות ריגול, הסרטים האלה מוכנים להשתלט על המסך הגדול. התבסס על דירוג הפופולריות של IMDb ניתן כבר בתחילת השנה לראות אילו סרטים אסור לפספס. דירוג 5 הסרטים הפופולריים ביותר לתחילת 2024 יוצא לדרך.
 

1. מאדאם ווב (Madame Web):
סרט גיבורי על אמריקאי המבוסס על מארוול קומיקס, מאדאם ווב הוא הסרט הרביעי ביקום ספיידרמן של סוני. הסיפור כולל את קאסי ווב שמתעמתת עם עברה בזמן שהיא מנסה להציל שלוש צעירות ועתידן מיחזקאל סימס (Ezekiel Sims).

2. דדפול ווולברין (Deadpool & Wolverine):
הסרט הזה, שנועד להיות הסרט ה-34 ביקום הקולנועי של מארוול, מפגיש את הדמויות של דדפול ווולברין. את הסרט מביים שון לוי ומככבים בו ריאן ריינולדס בתפקיד דדפול ויו ג'קמן בתפקיד וולברין.

3. מרשעת: חלק 1 (Wicked: Part One):
הוא סרט פנטזיה מוזיקלי אמריקאי, הסובב סביב הדרך המובילה את אלפאבה תרופ להפוך למכשפה המרושעת של המערב ולחברותה עם גלינדה אפלנד.

4. חולית: חלק שני (Dune: Part Two):
סרט המשך לחולית (2021), חולית: חלק שני, היא אופרת מדע בדיוני העוקבת אחר פול אטריידס כשהוא מתאחד עם אנשי הפרמנים של כוכב הלכת המדבר אראקיס כדי לנהל מלחמה נגד בית הארקונן. הסרט כולל צוות שחקנים עם טימותי צ'אלמט, רבקה פרגוסון ואחרים.

5. ארגייל (Argylle):
בימוי של מתיו ווהן, Argylle היא קומדיית פעולה של ריגול עם עלילה שבמרכזה סופרת מתבודדת שנמשכת לעולם המרגלים והריגול לאחר שהיא מבינה שרומן ריגול חדש שהיא כותבת משקף אירועים בעולם האמיתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה