TOP 5

איילון מאסק, ביידן או אובמה: איזה ציוץ גרף 6.7 מיליון לייקים?

על פי אתר "tweeteraser", הציוצים שזכו להכי הרבה לייקים עד כה ברשת החברתית X הם של נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה, איש העסקים אילון מאסק, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ופעילת הסביבה גרטה טונברג. מי הציוץ שזכה במקום הראשון?
מערכת ice | 
טוויטר והלוגו החדש (צילום shutterstock)
הרשת החברתית X  (לשעבר טוויטר), של המייסד והמנהל הכללי אילון מאסק, מתפוצצת מדי יום בציוצים שונים אשר חלק לא קטן מהם שייך לפוליטיקאים בכירים ואנשי עסקים מוערכים ברחבי העולם. אתר "tweeteraser" חושף לראשונה מי הם חמשת הציוצים שפורסמו מתחילת פעילותה של הרשת החברתית, אשר זכו להכי הרבה לייקים. 
במקום הראשון, ממוקם הציוץ על השחקן האמריקאי צ'אדוויק בוסמן אשר פורסם בחודש אוגוסט בשנת 2020. באותו התאריך נפטר השחקן האמריקאי אשר התמודד עם מחלת סרטן מעי הגס.
אותן אבחנות לגילוי המחלה פורסמו לציבור הרחב רק לאחר מותו של השחקן האמריקאי. הציוץ של משפחת השחקן, שכלל את ההודעה על מותו הטרגי, הפך לציוץ שזכה להכי הרבה לייקים בתוך 24 שעות מהרגע שפורסם. מלבד זאת, הוא נחשב לציוץ עם הכי הרבה לייקים של שנת 2020.  מספר הלייקים של הציוץ הסתכם ב-6.7 מיליון. בציוץ המדובר, כתבו בין היתר בני משפחתו של השחקן האמריקאי: "בצער רב אנו מאשרים את מותו של צ'אדוויק בוסמן".
במקום השני, מופיע איש העסקים ומייסד הרשת החברתית X  אילון מאסק. הציוץ שפורסם בחודש אפריל בשנת 2022, גרף  4.5 מיליון לייקים. בציוץ המדובר כתב איילון מאסק לעוקביו: "בשלב הבא אני קונה את קוקה קולה בכדי להכניס את הקוקאין בחזרה לעניינים". 
במקום השלישי, מופיע נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה, אשר צייץ ברשת החברתית בחודש אוגוסט בשנת 2017 כי "אף אחד לא נולד לשנאה לאחר בגלל צבע העור שלו, הרקע או הדת שלו". הציוץ של נשיא ארה"ב לשעבר גרף 3.8 מיליון לייקים. אותו ציוץ צוטט מדבריו של נלסון מנדלה אשר הופיעו בספר האוטוביוגרפיה "הליכה ארוכה לחופש". 
במקום הרביעי, מופיעה פעילת הסביבה המפורסמת גרטה טונברג, אשר ציוצה זכה ל-3.7 מיליון לייקים. בציוץ שפורסם בחודש דצמבר בשנת 2022, כתבה טונברג: "כן, בבקשה תאיר אותי. שלח לי מייל", ואף הוסיפה את כתובת המייל שלה.  תגובתה של פעילת הסביבה פורסמה לאחר שכוכב הרשת הבריטי אנדרו טייט, פרסם פוסט בו הוא ניסה להתגרות בה. 
במקום החמישי ממוקם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, אשר הציוץ שלו זכה ל-3.7 מיליון לייקים ברשת החברתית X. בציוץ שפורסם בחודש ינואר בשנת 2021, התייחס ביידן לטקס ההשבעה שלו כנשיא ה-46 של ארה"ב והביע את התרגשותו הרבה בשל כניסתו לתפקיד החשוב כאשר כתב: "זהו יום חדש באמריקה". על פי נתוני טוויטר, מדובר בציוץ שזכה להכי הרבה לייקים בשנת 2021. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה