TOP 5

מחדיד ועד לג'נר: הדוגמניות המרוויחות ביותר בעולם בשנת 2024

בעולם האופנה הזוהר והתחרותי, להיות דוגמנית צמרת זה הרבה יותר מסתם הליכה על המסלול. הדוגמניות בעלות השכר הגבוה ביותר של 2024 הן נשות עסקים ממולחות ששלטו באמנות המיתוג וההשפעה.
מערכת ice | 
הדוגמניות המרוויחות ביותר בעולם בשנת 2024 (צילום אינסטגרם/ kendalljenner, karliekloss,Gisele B?ndchen)
הרשימה השנה כוללת פרצופים מוכרים שהצליחו לחרוג מהגבולות האופייניים לדוגמנות באמצעות מהלכי קריירה חכמים, מיזמים עסקיים וצבירת עוקבים במדיה החברתית. הדירוג נלקח ממספר אתרים המסכמים את הנושא ונעשה שכלול על מנת להעריך מי הדוגמניות המרוויחות ביותר בשנת 2024.
  
מי הן הדוגמניות המרוויחות ביותר?
(צילום: shutterstock)
קנדל ג'נר (שווי נקי מוערך: 40 מיליון דולר) - בגיל 28, דוגמנית העל האמריקאית וכוכבת הריאליטי קנדל ג'נר מינפה את המדיה החברתית העצומה שלה לקריירת דוגמנות רווחית, והפכה אותה לאחת מהמרוויחות המובילות בתעשייה.
(צילום: אינסטגרם/ karliekloss)
קרלי קלוס (שווי נקי מוערך: 40 מיליון דולר) - גם מאמריקה, קרלי קלוס בת ה-31 משלבת את כישורי הדוגמנות שלה עם חוש חד לעסקים ולטכנולוגיה. היוזמות שלה, כמו תוכניות קידוד לבנות צעירות, מדגישות את תפקידה כאייקון אופנה וגם באישה חזקה העוזרת בשילוב נשים בהייטק.
 
(צילום: פייסבוק/ Gisele Bündchen)
ג'יזל בונדשן (שווי נקי מוערך: 33 מיליון דולר) - דוגמנית העל הברזילאית ממשיכה להטביע את חותמה גם בשנות ה-40 לחייה, משלבת תצוגות מסלול מתוקשרות עם חסויות משתלמות, ובכך שומרת על מעמדה כדמות רב שנתית ברשימה זו.
(צילום אינסטגרם/ adrianalima)
אדריאנה לימה (שווי נקי מוערך: 30 מיליון דולר) - ידועה בקשר רב השנים שלה עם ויקטוריה סיקרט, שנחתה לאחרונה בישראל, אדריאנה לימה הברזילאית בת ה-42 נותרה נוכחות חזקה בעולם הדוגמנות.
(אינסטגרם/ gigihadid)
ג'יג'י חדיד (שווי נקי מוערך: 20 מיליון דולר) - בת 28, עלתה במהירות לצמרת תעשיית האופנה, הידועה בזכות הרבגוניות שלה ובקמפיינים המתוקשרים שהיא עומדת בראשה. מוכרת בישראל בעיקר בעקבות התייחסותה השלילית כלפי מדינת ישראל.
בעולם האופנה, כמו כל התחומים עתירי התקשור והזוהר, קשה להתעלם מכך שהצלחה מלווה בעסקים. בפסגת רשימות כמו אלו נמצאים ונמצאות לא רק האנשים החזקים בתחום אלא גם אנשים מומלחים בתחום העסקים שיודעים שבלי עבודה קשה הדרך למטה תגיע במהרה. מהחגיגות התקשורתיות של קנדל ג'נר ועד למיזמים הטכנולוגיים של קרלי קלוס, הדגמים הללו מציבים אמות מידה חדשות להצלחה בעולם הדוגמנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה