כסף וצרכנות

ויקטוריה'ס סיקרט מושקת בישראל: פותחת שני סניפים ראשונים

רשת חנויות ההלבשה התחתונה העולמית נחתה באופן רשמי בישראל לאחר עיכובים רבים בעקבות המלחמה. עלות כל סניף - כ-4 מיליון שקל
מערכת ice | 
בגדים (צילום pixabay)
בשעה טובה ומוצלחת, ויקטוריה'ס סיקרט פתחו את שני הסניפים הראשונים שלהם בישראל - הראשון בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה והשני בקניון עופר גרנד קניון בחיפה. בישראל היום מפרסמים כי הסניפים צפויים להיות זהים לעיצוב המקורי של הסניפים האהובים בחו"ל.
 
בחברה מעוניינים לפתוח עד שנת 2025 לפחות עשר חנויות בישראל. גודל כל חנות צפוי לעמוד על כ-350 מ"ר והחברה העולמית מעוניינת להשקיע כ-4 מיליון שקל בכל סניף.
בויקטוריה'ס סיקרט לא שוקדים על השמרים ומפתחים טכנולוגיות חדשות לשיפור חווית הקנייה של הלקוח. באירוע "NFR 2024", האירוע השנתי הגדול ביותר בתחום הקמעונאות, הודיעו ברשת כי הם בחרו בטכנולוגיות הבינה המלאכותית והבינה המלאכותית הגנרטיבית של Google Cloud כדי ליצור חוויות קניה מקוונות מותאמות אישית ומקיפות יותר ללקוחותיה העולמיים.
בנוסף ליצירת חוויות קניות מותאמות יותר, רשת ויקטוריה'ס סיקרט תשתמש גם בטכנולוגיות של Google Cloud לטובת האצת היבטי הליבה של הפעילות הפנימית של החברה, מתכנון התרחבות בינ"ל ועד יצירת Use Cases שיווקיים, וניתוח סנטימנט לקוחות, כדי לזהות מגמות חדשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה