TOP 5

פגישת וידאו אישית עם סלב: מי עולה הכי הרבה?

פלטפורמת שיחות הוידאו LetsTok, מציעה מפגשי וידאו עם מפורסמים, אושיות רשת ומשפיעים מכל מיני תחומים וביניהם ליטל סמדג'ה, אוהד בוזגלו, המפיק עדי לאון, המנחה ירון אילן, ועוד כמה אושיות המוכרות ברשתות. מי עולה הכי הרבה?
מערכת ice | 
מפגשי וידאו LetsTok (צילום מתוך פייסבוק)
פלטפורמת שיחות הוידאו האישיות  LetsTok, המחזיקה אתר אינטרנט ואפליקציה, מציעה שיחות וידאו אחד על אחד עם סלבס, אושיות רשת, מפיקים ואנשי מקצוע מתחומי האיפור והסטיילינג, מוזיקה, ספורט, התפתחות אישית ועוד תחומים.
במחיר שבין 100 ל- 150 שקל תוכלו להיפגש לשיחה אישית עם אחד מהם בה תוכלו לדבר איתו על כל דבר שתרצו: להתייעץ, לשאול שאלות, לקבל טיפים או סתם להכיר יותר טוב את האושייה. כדי לפגוש חלק מהכוכבים המוכרים יותר באתר, כמו ירון אילן ואוהד בוזגלו, תצטרכו לשלם סכומים יותר גדולים. מי עולה הכי הרבה? 

הרבה אנשים ממלאים כל שנה את תכניות ריאליטי המוזיקה כמו "הכוכב הבא" ו-"אקס פקטור", אך למי שמעוניין לחסוך את המבוכה הטלוויזיונית, יכול לרכוש באתר אודישן בן 15 דקות עם המפיק עדי לאון, בעלות של 1,200 שקל. מי שרוצה רק שיחה קצרה אודות התחום, עידוד וטיפים יכול לשלם 400 שקל ולקבל פגישה עם המנחה הוותיק בתחום המוזיקה, ירון אילן.
בתחום הריאליטי תוכלו לקבל שיחה מהעו"ד וכוכב האח הגדול עמרי בר נתן שיציע לכם ייעוץ וטיפים בעולמות הפרסום, ההעצמה אישית ובריאות, תמורת 150 שקל ל-10 דקות שיחה. עוד כוכבת שתציע לכם שיחה במחיר דומה היא יוצאת "הישרדות" ליטל סמדג'ה.  אם אתם מעוניינים להשקיע וגם לדבר עם מישהו על כדורגל תוכלו לדבר עם כוכב הבוזגלו'ס והכדורגלן אוהד בוזגלו, תמורת 500 שקל ל-10 דקות.
 
עוד בתחום הספורט תוכלו לדבר עם האלוף האולימפי בגלישת רוח גל פרידמן, במחיר 180 שקל, ועם קפטן נבחרת ישראל בכדורגל נשים, קארין סנדל, ב-150 שקל. בין הסלבס תוכלו למצוא גם את הקונדיטור זוכה התכנית "בייק אוף", תומר אומנסקי, יציע לכם סדנת אפייה בת חצי שעה תמורת 400 שקל. 
עוד סלבס שתוכלו לפגוש באתר לשיחה אישית:
הראפר קטריקס, ב- 400 שקל ל-15 דקות, הדוגמן תומר טליאס, ב- 300 שקל ל- 10 דקות. באותו מחיר גם הזמר דורון מירן. בתחום המשחק תוכלו לפגוש את השחקנים גל אמיתי ואור בן מלך ב- 200 שקל ל- 10 דקות. ב-150 שקל ל- 10 דקות תוכלו להיפגש עם הרקדן זוכה האח הגדול, אסף גורן, וכן עם חברת הכנסת לשעבר נאוה בוקר שמציעה טיפים בעולמות הפוליטיקה והתקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה