TOP 5

השפים הכריעו: זה ההמבורגר הטעים ביותר

חמשת ההמבורגרים הפופולאריים ביותר בהזמנות של תן ביס נמדדו על ידי השפים, שהכריעו: זה ההמבורגר הטוב ביותר "נצלה באהבה"
מערכת ice | 
המבורגר (צילום pexels, freepik)
לקראת יום ההמבורגר הבינלאומי, בתכנית חיסכון של חדשות 12, בדקו עם השפים במבחן טעימה את ההמבורגרים הפופולאריים ביותר. ההמבורגרים הינם המובילים ביותר  בפופולאריות ההזמנות באפליקציות המשלוחים תן ביס.
ההמבורגרים שנטעמו על ידי השפים, כאשר לא נאמר להם לפני כן מאיזה מותג, הינם: סוסו אנד סאנס, המוסד להמבורגרים, מיט בר, פורט 19 וליטל בורגר שופ.
 
במקום החמישי, סוסו אנד סאנס במחיר 44 שקל, כאשר השפים ביקרו את תוספת הבצל הקצוץ מבחינת הטעמים, כמו גם שלדעתם היה קצוץ באופן מרושל. אחר הזכיר שהייתה חמיצות בקציצה, ושאין אחידות בין שלישיית ההמבורגרים שהוזמנו למבחן הטעימה, וגם החסה לא נראתה טוב.
במקום רביעי, פורט 19 במחיר של 43 שקל. השפים לא אהבו את תחליף הארוגולה במום החסה שהביא מרירות. המנה הייתה נראית טוב, אך הלחמניה עבה מדי. לסיכום: "נורא חבל, יש פוטנציאל".
במקום השלישי, ליטל בורגר שופ במחיר 51 שקל. לדעת השפים חומרי הגלם היו טובים אך בגלל ששמו יותר מדי דברים בלחמניה: "כשאתה נותן ביס, הכול בורח החוצה", ויש להקפיד על מינונים. אחר הוסיף שלקציצה היה טעם מעושן וזה מוסיף מנה כמה נקודות.
במקום השני, המוסד להמבורגרים - במחיר 48 שקל. השפים קבעו שההמבורגר טוב, אבל הרטיבות בלחמניה הפכה אותה לבצקית. מאידך הבשר היה עסיסי ובכלל כל המנה הייתה בפרופורציות נכונות: "יש צבע ויש מידה ומרגישים את הבשר".
במקום הראשון, מיט בר במחיר של 49 שקל. על פי השפים, ההמבורגר נראה "נכון", וגם הבשר היה טעים. הלחמניה הייתה צרובה לפני דבר שהחזיק את הנוזלים והיא לא הפכה לבצק. העגבניה הייתה עסיסית, ובכלל הבשר לדעתם "נצלה באהבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה