תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: חברת התעופה הזו בהודעה משמחת

קו הטיסות של אייר אינדיה יתוגבר מ-3 ל-5 טיסות שבועיות מניו דלהי שיפעל בימים ראשון, שני, שלישי, חמישי ושבת. החל מ-1 במאי 2024, גם כן יפעלו מנתב"ג חמש טיסות שבועיות בקו, אך בימים שונים: ראשון, שני, שלישי, רביעי וחמישי.
מערכת ice |  1
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
בשורה משמחת לטסים להודו מנתב"ג. חברת התעופה ההודית אייר אינדיה הודיעה כי היא מגדילה את היקף פעילותה בישראל, כאשר החל ב-8 באפריל תתגבר את טיסותיה משלוש לחמש טיסות במהלך השבוע.
קו הטיסות יפעל בימים ראשון, שני, שלישי, חמישי ושבת. עוד פורסם בפספורטניוז כי החל מ-1 במאי 2024, גם כן יפעלו מנתב"ג חמש טיסות שבועיות בקו, אך בימים שונים: ראשון, שני, שלישי, רביעי וחמישי.
 
יש להזכיר כי אייר אינדיה שבה לפעול בישראל רק ב-3 במרץ, אחרי שפעלה כמו מרבית חברות התעופה הזרות והקפיאה פעילות בישראל בשל מלחמת חרבות ברזל שהחלה ב-7.10. באייר אינדיה משתמשים במטוסי הדרימליינר בואינג 787, כאשר כלל הנוסעים זכאים לצמד מזוודות של 23 ק"ג ותיק יד עד 8 ק"ג לאדם.
מדובר בקו שמקצר משמעותית את אורך הטיסה, כאשר זו שלא אייר אינדיה עוברת מעל סעודיה ואיחוד האמירויות, ומגיעה ליד בתוך חמש שעות בממוצע, בעוד משך הטיסה חזור עומד על כ-6 שעות ו-20 דקות בלבד, לעומת כ-9 שעות שיכול לקחת למטוס שלא טס במסלול כזה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ההוגים באים..ההודים באים (ל"ת)
    Mtlk 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור