תיירות

הסוף לתורים בנתב"ג? כך תקצרו את ההמתנה בטיסה הקרובה

נתב"ג עומד להיות עמוס במיוחד בפסח הקרוב, ואם יש משהו שהישראלים אוהבים יותר מהטיסות עצמן, זה לעקוף את התורים הרבים שיש בשדה התעופה. ריכזנו עבורכם את כל הדרכים (החוקיות כמובן) לקצר את התורים בנתב"ג

מערכת ice | 
כאוס בנתב"ג (צילום פלאש 90)
חג הפסח קרב ובא, ואיתו ישראלים רבים שטסים לחו"ל לחופשות, כבר ביום ראשון הקרוב, עם צאת התלמידים לחופשת הפסח, צפויים לעבור בנתב"ג כ-52,000 נוסעים ב-380 טיסות בינלאומיות. זהו מספר שיא של נוסעים ביום אחד, מאז תחילת המלחמה. היום העמוס ביותר בנתב"ג יהיה לפני ליל הסדר, ביום ראשון 21 באפריל, עם כ-60,000 נוסעים. ימי שיא נוספים צפויים להיות בימי חמישי, ה-18 וה-25 באפריל. בסך הכל צפויים לעבור בנתב"ג במהלך החודש כ-1.2 מיליון נוסעים. 
עם כמות כזו של נוסעים, מגיעים גם תורים ארוכים, ריכזנו עבורכם את כל הדרכים איתן תוכלו לקצר את התורים בנתב"ג, על פי פרסום של שמעון יעיש:

משפחות - אם אתם משפחה עם ילדים, חפשו את נציגי רשות שדות התעופה המסתובבים בנתב"ג ומסייעים למשפחות עם ילדים לקצר את התור.
מגזר W - מיועד לטסים עם טרולי בלבד - אם עשיתם צ'ק אין מהבית, חפשו את האות W במרכז הטרמינל בקומה 3, שם תוכלו לעבור בתור מקוצר
שירותי קיצור תורים בתשלום - חברות רבות מציעות שירותים של קיצורי תורים בתשלום. כמובן שאתם משלמים על זה לפני ויכול להיווצר מצב ששילמתם על קיצור תור בשעות לא עמוסות ללא תורים.
נוסעים במחלקות מתקדמות - במתחם G ליד שער 01, ייפתח מתחם בידוק לנוסעי מחלקות היוקרה (למעט אל על). נוסעי מחלקות היוקרה ובעלי מעמד במועדון הנוסע המתמיד יכולים לעמוד בתורים מקוצרים. 
פטור מתור - אם ברשותכם תעודת פטור מתור או לאדם שאתם מלווים בטיסה, גשו לעמדת הנגישות בקומה 3 והציגו אותה, הם יסייעו לכם לעבור את התורים במהירות, על פי החוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה