תיירות

אל על במסר לנוסעים מישראל: אלו התנאים החדשים שתקבלו

לאור המצב, המנכ"לית דנה בן טל פנתה ללקוחות: "פרסמנו מדיניות שינויים וביטולים מקלה המאפשרת לכלל הנוסעים שטיסתם מתוכננת להמריא עד ה-20.4 לבצע שינויים במועד הטיסה, הקדמה או דחייה, בכפוף לזמינות מושבים, ללא דמי שינוי וללא הפרשי מחיר, באותה מחלקת שירות, כאשר מועד ההמראה החדש הוא עד יום שבת"
מערכת ice |  17
דינה בן-טל גננסיה (צילום דוברות אל על, shutterstock)
על רקע ההתפתחויות האחרונות והחזית החמה מול איראן, דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, פנתה ללקוחות חברת התעופה במסר מרגיע הנוגע לפעילות בצל הנחיות פיקוד העורף והגורמים המדיניים.
בן טל הדגישה: "מדינת ישראל מצויה בעיצומה של תקופה מאתגרת ולא שגרתית. אני מבקשת להדגיש כי אנו באל על פועלים בהתאם להתפתחויות וע"פ הנחיות גורמי הביטחון איתם אנו עומדים בקשר ישיר. אנשינו בקרקע ובאוויר, בארץ ובעולם, עושים את מירב המאמצים בכדי להמשיך להפעיל את לוח הטיסות שלנו בכפוף למגבלות ועם ההתאמות הנדרשות".

עוד הוסיפה: "לאור המצב הביטחוני והנחיות גורמי הביטחון על סגירת השטח האווירי של ישראל בליל ה-14 באפריל, נאלצנו לבטל, לשנות ולדחות טיסות. אנשי אל על פעלו בכל הגזרות להרגעה וטיפול בנוסעים שטיסתם בוטלה וכן להוצאת הטיסות מנתב"ג ביעילות ובבטחה לפני סגירת המרחב האווירי. אנו פועלים לייצוב לוח הטיסות וממליצים לכלל הנוסעים לוודא את מועד המראתם המעודכן טרם יציאה לשדה התעופה באתר אל על וברשתות החברתיות".
כמו כן הסבירה: "לאור המצב, פרסמנו מדיניות שינויים וביטולים מקלה המאפשרת לכלל הנוסעים שטיסתם מתוכננת להמריא עד יום שבת, 20 באפריל (כולל). לקוחותינו יכולים לבצע שינויים במועד הטיסה, הקדמה או דחייה, בכפוף לזמינות מושבים, ללא דמי שינוי וללא הפרשי מחיר, באותה מחלקת שירות, כאשר מועד ההמראה החדש הוא עד יום שבת, 20 באפריל (כולל). כמו כן, נאפשר לבטל את הטיסה ולקבל שובר בשווי מלא למימוש עתידי לטיסות אל על באופן עצמאי באתר ובאפליקציית אל על ואצל סוכני הנסיעות. להנפקת שובר זיכוי בשווי מלא באופן עצמאי".
לסיום הבטיחה: "יודגש כי הקדמת ודחיית מועד הטיסה מותנית בקיום הטיסות בהתאם למצב. במטרה לאפשר ללקוחותינו ולישראלים רבים בחו״ל שטיסתם בוטלה על ידי חברות תעופה זרות, לשוב ארצה, מציעה אל על מחירים נוחים וקבועים לטיסה בכיוון אחד. לנוחיותכם, ניתן להתעדכן בזמינות המושבים בטיסות אל על לימים הקרובים. ימים מאתגרים עוברים על ישראל ואנחנו באל על נמשיך לפעול ככל שיתאפשר על מנת לשמר ולתחזק את הגשר האווירי מישראל ואליה תוך מתן מענה לכלל הנוסעים באשר הם. אנו מודים לכולכם על ההבנה ומייחלים לכך שהשקט ישוב לארצנו במהרה, ולשיבת החטופים וחזרתם של החיילים בשלום הביתה. אל על פה בשבילכם בשגרה ובחירום".
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    אסור לטוס איתם
    דורון 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אידיוט ומזוכיסט מי שטס עם מוצצי הדם האלו..חברה של חלאות שמנצלים כל מצוקה כדי להיתעשר ..אני גר באחת המדינות באסיה ואני רואה את כל עובדי אלעל שבאים 6-7 פעמים שנה חינם ..ועוד אחרים משלמיםסכומים אדירים .ומקבלים שרות 0000...הטיסה עם אל עח היתה סיוט גדול צווחות צעקות ..צפיפות אדירה השירותים בחלקם סגורים .מסכים לא עובדים .לעומת זאת בחברות האחרות הכל זהב !
    סגור
  • 15.
    אל על
    יוני מגל 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תטובו אל על.הם גונבים אתכם.
    סגור
  • 14.
    בחיים לא טס עם אל על . (ל"ת)
    חברה של חזירים 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    באר שבע
    עופר 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אך יכול להיות שאל על מעלה מחירים כשהמדינה במלחמה?????
    סגור
  • 12.
    מה אם wifi בטיסות?ברוב החברות כבר יש !! (ל"ת)
    יוני 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    אל על לא בשבילנו
    דניאל 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עם כל הגמישות והרצון הטוב, מחירי הטיסה של אל על עלו לשמיים... זו שחיתות וניצול של האזרחים שמעדיפים לטוס בחברות אחרות זולות יותר
    סגור
  • 10.
    כל כך צפוף
    נעמה 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המושבים כה צפופים, התקשיתי לעמוד ובכלל לפתוח את המגש.
    סגור
  • 9.
    עצוב שככה מתנהלת חברת הטיסה הלאומית של ישראל
    הרצל 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עשקה חיילים שרצו לחזור לארץ באוקטובר. לוקחים מחיר מלא ונותנים שרות לואו קוסט. משלמים על שידרוגים ובדקה 90 מחליפים מטוס ולא מחזירים כסף. ואחרי כל העושק הזה המנכלית מרצה איך היא הוציאה את אל על מהמשבר??? בושה
    סגור
  • 8.
    מועדון הפראייר המתמיד
    אנ 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מחירים הזויים
    סגור
  • 7.
    אלעל סחטנים . מנצלים את המצה לעלות מחירים (ל"ת)
    נוי 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 6.
    בושה למדינת ישראל
    ריקי 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טסה איתכם רק כי אין ברירה אבל יבוא יום וחברות התעופה יחזרו לישראל
    סגור
  • 5.
    חברת עושק-על
    מיקי 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    החברה הזאת מנצלת כול מצב על מנת לעשוק את הטסים. לא אכפת להם מה המצב, אם אפשר לעשוק בכרטיסי הטיסה, אז יאללה! הסיסמא שלהם אומרת הכול; "אלעל להרגיש בבית", נכון, לעשוק את הציבור בכמה שיותר, כמו בארץ.
    סגור
  • 4.
    טס אלעל רק כשאין ברירה. עכשיו יש שם בדיחה חדשה.
    יהודה 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נותנים לך כריך עלוב של שף מפורסם תמורת המחיר המופקע שאתה משלם לטיסה. כריך לח ולא ממש ראוי למאכל. אלא שהישראלי מקבל משהו כאילו חינם אז אוכל את הזבל הזה.
    סגור
  • 3.
    אין לכם בושה...
    ג'ו 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    10 1
    איך אתם יכולים לקרוא לעצמכם חברה לאומית כאשר אתם מקבלים סיוע מאיתנו שקשה לכם ואז שאתם יכולים לקחת מאיתנו מחירים מופקעים.. פשוט בושה...אני אתכם לא נוסע..
    סגור
  • 2.
    מי טס באל על?
    תמר7 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    רק לולבים מתנדנדים במעברים ואדיוטים טסים באלעל
    סגור
  • 1.
    אלעל
    דידי 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לא מאמין להם. חברה מאוד בלתי אמינה עם שירות על הפנים.
    סגור
  • רק אל על
    דבש נאוה 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני טסה רק אל על ,שירות מעולה תמיד עומדים בזמנים,יש לי ביטחין בטיסה . תראו איזה בלאגן יצרו החברות הזרות. ולא אין לי מניות באל על
    סגור