תיירות

חברות התעופה וסוכני הנסיעות בסכסוך: בדרך לעימות בבית המשפט?

קיימת נגד הסוכנים תופעה של קנסות שמטילות חברות התעופה נגדם, או גורעות מהם סכומים ומבצעות לכאורה הפחתות כספים, זאת בגלל טעויות שלטענתן נעשות בעת הזמנת כרטיסי הטיסה ועוד מקרים של טעויות אנוש, כעת הם מתכוונים לפעול ולנקוט בצעדים אפילו משפטיים
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
בלגן במערכת היחסים של סוכני הנסיעות מול חברות התעופה, שידעה ימים הרבה יותר טובים. על פי פרסום של פספורט ניוז, הסוכנים הודיעו כי הם מתכננים לפעול ביד קשה ולנקוט צעדים משפטיים נגד חברות התעופה.
הסיבה לכך נובעת מהעובדה שקיימת נגד הסוכנים תופעה של קנסות שמטילות חברות התעופה נגדם, או גורעות מהם סכומים ומבצעות לכאורה הפחתות כספים, זאת בגלל טעויות שלטענתן נעשות בעת הזמנת כרטיסי הטיסה ועוד מקרים של טעויות אנוש.
 
גורמים המכירים את הנעשה הסבירו כי: "פנינו ליאט"א, לחברות עצמן - ושום דבר לא עזר, הן ממשיכות על כל דבר לקנוס, לא משנה מי אשם ולמה זה קרה, על כל דבר זה קנס. הן מתנהגות אלינו כעבריינים".
נוסף על כך, אומרים בסביבת סוכני הנסיעות שהמאבק יחריף: "חברות התעופה פשוט מוצצות את הדם של הסוכנים, אי אפשר יותר להמשיך להתנהל בצורה כזו". האופציה שעומדת לרשותם היא פנייה לרשות התחרות והליך של הגשת תלונה נגד חברות התעופה. עתה יבדקו לגבי הצעד הבא שינקטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה