תיירות

חברת התעופה הזו פושטת רגל: הטיסות בוטלו, הנוסעים יקבלו החזר?

חברת התעופה אייר ונאוטו, אשר מפעילה טיסות ממדינת האיים בדרום-מערב האוקיינוס השקט ביטלה את עשרות טיסותיה הבינלאומיות לאוסטרליה וניו זילנד, והגישה בקשה רשמית לפשיטת רגל
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
חברת התעופה אייר ונאוטו, אשר מפעילה טיסות ממדינת האיים בדרום-מערב האוקיינוס השקט, הגישה בקשה לפשיטת רגל לאחר שביטלה את כל הטיסות הבינלאומיות שלה. הדבר מתרחש במקביל לירידה דרמטית בביקושים לטיסות, מה שהוביל לירידה בהכנסות.
חברת התעופה ביטלה יותר מ-20 טיסות אל ומן הערים האוסטרליות סידני ובריסביין, וכן לעיר אוקלד שבניו זילנד. מחברת התעופה נמסר כי הסיבה לביטולים הרבים הם בשל "דרישות אחזקה מורחבות" עבור כל המטוסים שלה. "אייר ונאוטו היא קרייטת לתושבי הרפובליקה של ונואטו ועסק חשוב עבור האומה. הצוות שלנו עובד בשיתוף פעולה הדוק עם ההנהלה כדי להבטיח את המשכיות השירות ללקוחות ולהבטיח שהשירותים ממשיכים בצור חלקה ככל האפשר", נמסר מהחברה.
 
עוד נמסר כי התחזית עבור חברת התעופה לעתיד היא דווקא חיובית, והחברה תעשה הכל בשביל להמשיך את קיומה ולדאוג כי כלל הנוסעים יפוצו. משרד התיירות של ונאוטו התנצל בפני הנוסעים, ואמרו כי הם ימשיכו לפרסם עדכונים בנושא. חברת התעופה מפעילה בסך הכל כארבעה מטוסים, כאשר אחד מהם הוא מטוס בואינג 737.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה