תיירות

ריינאייר שוברת שיאי רווח: למה המנכ"ל בכל זאת מתלונן?

ענקית התעופה האירופית הרוויחה אחרי ניכוי מס 1.92 מיליארד דולר, זינוק של 34% מאשתקד, לצד זאת, המנכ"ל מייקל או'לירי התלונן כי: "תחושה של מיתון ברחבי אירופה. זה באמת די מפתיע שהתמחור אינו גבוה יותר, ואנחנו לא בטוחים אם זה נובע מסנטימנט הצרכני או תחושת המיתון ברחבי אירופה"
מערכת ice | 
ריינאייר (צילום shutterstock)
האם ייתכן שחברת הלואו קוסט ריינאייר לא מרוצה מדו"ח הרבעון שלה שכלל רווח שנתי הטוב בתולדותיה? על רקע הזינוק שנרשם במספר הנוסעים וצמיחה בהכנסות, ענקית התעופה האירופית הרוויחה אחרי ניכוי מס 1.92 מיליארד דולר, זינוק של 34% מאשתקד.
אגב, על פי הדו"ח, ההכנסות של ריינאייר זינקו בשנה החולפת ב-25% לעומת 2022 לסכום של 13.44 מיליארד יורו. יותר מ-184 מיליון נוסעים בחרו בחברה, מדובר גם כן בעלייה של 23% לעומת 2022. 

לצד זאת, המנכ"ל מייקל או'לירי התלונן כי: "תחושה של מיתון ברחבי אירופה. זה באמת די מפתיע שהתמחור אינו גבוה יותר, ואנחנו לא בטוחים אם זה נובע מסנטימנט הצרכני או תחושת המיתון ברחבי אירופה, אך אנחנו בהחלט נחווה עלייה בביקוש ביולי ובאוגוסט"..
כך או כך, בשל עיכוב במסירות המטוסים מבואינג, החברה נאלצה להוריד את תחזית הצמיחה בכמות הנוסעים שלה עבור השנה הפיסקלית עד סוף הרבעון הראשון של 2025 לטווח של 198-200 מיליון נוסעים מ-205 מיליון שהוערכו בתחילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה