תיירות

הישראלים נוהרים: אלפים יטוסו להופעה של הלהקה האגדית ביוון

אלפי ישראלים שרכשו כרטיסים להופעה של להקת קולדפליי באתונה, נאלצו לוותר על ההופעה בעקבות מחסור בטיסות ומחירים הזויים לכרטיסי הטיסה
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
כ-8,000 ישראלים צפויים לטוס בשבועות הקרובים לאתונה לשני מופעים של להקת קולדפליי המצליחה. מחירי כרטיסי הטיסה ליעד האהוב מזנקים סביב התאריכים של ההופעות, דבר שגורם לחלק מהישראלים שרכשו כרטיס להופעה, להישאר בארץ.
בימים שלפני שתי ההופעות צפויות לצאת 18 טיסות לאתונה, מספר חריג מאוד. בחברות התעופה ניסו לענות על הביקוש הרב אך לא הצליחו לסייע לכולם. הסיבה לנהירה של הישראלים קשורה לכך שקולדפליי מופיעים ביעד שנמצא קרוב לישראל ונחשב בטוח לישראלים בימים אלה.
למרות היותה של אתונה יעד בטוח לישראלים בימים אלה, גם שם מתבצעים מדי פעם מעשי אנטשימיות. מוקדם יותר החודש מפגינים פרו פלסטיניים ניסו לפרוץ בכוח למלון בראון שנמצא בבעלות ישראלית, הפורעים ניסו לתקוף תיירים שהם זיהו כישראלים ששכנו במלון באותו זמן. האירוע הדרמטי התרחש בזמן שקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב שיחקה באתונה מול פנאתנייקוס במסגרת היורוליג,
יעד נוסף בו הלהקה תופיע בקרוב הוא בודפשט, גם לשם מחירי הטיסות זינקו אך נראה שלכך הישראלים מצאו פתרון. חלק מהישראלים מתכננים לטוס למדינות שגובלות בהונגריה ולנסוע להופעה ברכב, כך יוכלו לחסוך בעלויות הטיסה היקרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה