תיירות
מנכ"ל ארקיע מציע לטסים מתוסכלים לשוחח עם צ'אט: "עובד 24/7"
עוז ברלוביץ', מנכ"ל חברת התעופה ארקיע, מתייחס לטענות הנוסעים הישראלים על עיכובים, ביטולי טיסות והעדר מענה מתאים מהחברה - ולא מודאג מנטישת לקוחות: "הקהל הישראלי מצביע ברגליים"
חברות התעופה הישראליות, אל על, ארקיע וישראייר, סופגות כידוע אין-ספור ביקורות מצד הנוסעים הישראלים שמתלוננים על השירות, המחירים, אי-העמידה בזמנים והזלזול הכללי בנוסע שחווה עיכובים, וביטולי טיסות ללא מענה מתאים.
מי שהתייצב להגיב על חלק מהטענות הוא עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע שהתראיין לתוכנית "הצינור" בערוץ 13 והסביר שהחברה מתמודדת עם שיא בכמות הטיסות וכמות הנוסעים בתקופה בה חלק מהחברות הזרות עדיין לא שבו לפעילות בישראל.
"הקהל הישראלי מצביע ברגליים ובוחר יותר חברות ישראליות", הצהיר ברלוביץ' על מי שהפך להיות במובנים רבים קהל שבוי והכחיש כי הוא אטום לטענות הנוסעים. "אנחנו קשובים לרחשי הציבור", הסביר המנכ"ל והבהיר איזה מענה החברה מציעה למי שמבקשים לשוחח עם נציג שירות לקוחות: "אנחנו מפעילים גם צ'אט שעובד 24/7, לעיתים זה לוקח קצת זמן. שלא נשכח שאנחנו בשנה מורכבת והיינו עסוקים בביטול מאות טיסות ובהחזרת כל הנוסעים".
ברלוביץ' התייחס גם להשקת קווי הטיסה של ארקיע למזרח הכוללים טיסות לתאילנד החל מ-499 דולר לכיוון וטיסות לויאטנם במחיר של 699 דולר לכיוון. "גם כאן שוברים את המונופול", התגאה המנכ"ל. "הבשורה הגדולה היא לבנקוק בפחות מ-1000 דולר הלוך ושוב כולל הכל".
עוד ב-
מנכ"ל ארקיע נדרש גם להתייחס להתנגדות חברות התעופה הישראליות להקמת בסיס של חברת התעופה וויז אייר בישראל וטען: "שייתנו לנו את התנאים שנותנים לוויז במדינה אחרת באירופה – אנחנו לא נתנגד. שיתנו לי לטוס בטרמינל 1 באופן מלא כמו שנותנים לוויז - נהיה שווים. שיורידו ממני את עלויות הביטחון ואת המגבלה הרגולוטורית לתיאום ביטחון – אז נהיה בתנאים שווים. כרגע אנחנו לא בתנאים שווים ולכן אנחנו מתנגדים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



