תיירות

המנכ''ל של רמי לוי מודה: ''בפעם הראשונה מאז שהצטרפתי''

אורי סירקיס במכתב לכל עובדי ישראייר: ''אני גאה במה שהשגנו יחד, מלא השראה ממה שעוד צפוי, ונרגש עד עמקי לבי על כל צעד בדרך. אנחנו בדרך לשבור שיא נוסף הרביעי ברציפות. כל שנה אנחנו מעלים את הרף''.
דסק תיירות |  12
רמי לוי, אורי סירקיס (צילום יחצ, ניב בריג, Magma Images, shutterstock)
לאחר שרשות שדות התעופה פרסמה את נתוני נמל התעופה בן גוריון בחודש החולף, שהצביעו על זינוק גדול בכמות הטסים של חברת התעופה ישראייר בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, מנכ"ל חברת התעופה, אורי סירקיס, דאג להביע זאת בפני עובדיו.
במכתב משמח הוא כתב לעובדי ישראייר: ״בפעם הראשונה מאז שהצטרפתי לישראייר, הטסנו בחודש אחד יותר נוסעים מאשר בכל השנה הראשונה שלי בחברה. באוגוסט 2025 טסו עם ישראייר מעל 335,000 נוסעים יותר מ־50% מעל אוגוסט בשנה שעברה. זה מיקם אותנו כחברת התעופה השנייה בגודלה שפעלה בנתב"ג בחודש הזה''.

הוא גם ציין במכתב: ''אז איך הגענו לכאן? ברור, להפעיל 21 מטוסים זה עוזר. אבל המנוע האמיתי מאחורי הצמיחה הזו? כ-500 אנשים מדהימים - צוות ישראייר. מסורים, מקצועיים ומלאי לב. הם הסיבה שאנחנו ממשיכים לגדול, להשתפר ולהוביל".
לסיום סירקיס חוזה את הבאות: "אני גאה במה שהשגנו יחד, מלא השראה ממה שעוד צפוי, ונרגש עד עמקי לבי על כל צעד בדרך. אנחנו בדרך לשבור שיא נוסף הרביעי ברציפות. כל שנה אנחנו מעלים את הרף. כל שנה אנחנו עוברים אותו. התנופה אמיתית, והטוב עוד לפנינו".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    קטסטרופה של חברה
    אור 09/2025/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טסטי לפני שבוע לאלבניה וחזרנו אחרי שבוע. פעם ראשונה ואחרונה לטוס איתכם. המטוס חכור. בלי דיל ישראלי. אבל התור בדלפק גם בהלוך וגם בחזור זה למעלה משעתיים. כמעט מאחרים לטיסה! לא שמים כח אדם שלהם. על מנת שלא יתקעו בתור. אני איתכם לא אטוס יותר! זלזול בנוסעים
    סגור
  • 10.
    חברה איומה.רק ארקיע יותר גרועה (ל"ת)
    חכם מיימון 09/2025/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    מחיר מים בקבוק קטן מים 12 שקלבמטוס
    יוסי אהרון 09/2025/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומחיר מים בשדה באתונה עולה 4 שקל ולכן בטלתי את הכרטיס ישראכרט של רמי לו אין שום הטבה בישראר ובאל על שיש הטבה בנקודות ומים בחינם
    סגור
  • 8.
    לא מנכ"ל שמנכל המצב הביטחוני מנוצל
    אזרח 09/2025/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין חברות אחרות אז טסים במקומי. מקווה שזו לא תוכנית עסקית של המנכל
    סגור
  • 7.
    חח
    ווו 09/2025/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף הדבר היחיד שיכול להביא הצלחה,זה המחיר.אני טס המון ובשנתיים האחרונות אני טס בישראייר,כי המחירים נמוכים מארקיע שלא לדבר על המחירים שלאלעל. הם צריכים לשפר מאוד את האתר הלא מוצלח שלהם ועם מגבלול הכניסה לאיזור האישי אם רכשת כרטיס טיסה בחברה אחרת ולא דרכם. בסוף המחיר קובע הצלחה.
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    איחור של שעתיים זה בזמן אצלם (ל"ת)
    . 09/2025/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    צ'רטר
    אלי 09/2025/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טסתי לרומא עם ישאייר (כרטיס לא זול) ובמקום קיבלתי חברת צ'רטר קרואטית
    סגור
  • 4.
    ישראייר
    אודי 09/2025/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכל תותח על. שיחיו הקנאים וימותו מקינאה
    סגור
  • אין עם מי לדבר!!!
    יוסי 09/2025/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיחזור אלי אם הוא תותח ... אין מענה קולי, אין אפשרות להגיע אליהם ברגעי משבר.... הבן שלי קורס בחו"ל ואין עם מי לדבר...
    סגור
  • 3.
    ישראייר
    אודי 09/2025/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהו המנכל המיוחד שהרים את החברה מהקרשים למעלה מעלה " למרומים" מחברה פושטת רגל לחברה השניה בגודל בארץ ו"שמים" הם לא הגבול עד שנהייה החברה המובילה בארץ. חזק ואמץ אורי יישר כח
    סגור
  • 2.
    אבל מה עם המניה. תקועה עם מסחר נמוך (ל"ת)
    צביקה 09/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין מענה טלפוני אנושי
    הבעיה 09/2025/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא ניתן מענה טלפוני אנושי ,,, שרות לקוחות מהגרועים ביותר
    סגור