תיירות
המנכ''ל של רמי לוי מודה: ''בפעם הראשונה מאז שהצטרפתי''
אורי סירקיס במכתב לכל עובדי ישראייר: ''אני גאה במה שהשגנו יחד, מלא השראה ממה שעוד צפוי, ונרגש עד עמקי לבי על כל צעד בדרך. אנחנו בדרך לשבור שיא נוסף הרביעי ברציפות. כל שנה אנחנו מעלים את הרף''.
לאחר שרשות שדות התעופה פרסמה את נתוני נמל התעופה בן גוריון בחודש החולף, שהצביעו על זינוק גדול בכמות הטסים של חברת התעופה ישראייר בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, מנכ"ל חברת התעופה, אורי סירקיס, דאג להביע זאת בפני עובדיו.
במכתב משמח הוא כתב לעובדי ישראייר: ״בפעם הראשונה מאז שהצטרפתי לישראייר, הטסנו בחודש אחד יותר נוסעים מאשר בכל השנה הראשונה שלי בחברה. באוגוסט 2025 טסו עם ישראייר מעל 335,000 נוסעים יותר מ־50% מעל אוגוסט בשנה שעברה. זה מיקם אותנו כחברת התעופה השנייה בגודלה שפעלה בנתב"ג בחודש הזה''.
הוא גם ציין במכתב: ''אז איך הגענו לכאן? ברור, להפעיל 21 מטוסים זה עוזר. אבל המנוע האמיתי מאחורי הצמיחה הזו? כ-500 אנשים מדהימים - צוות ישראייר. מסורים, מקצועיים ומלאי לב. הם הסיבה שאנחנו ממשיכים לגדול, להשתפר ולהוביל".
עוד ב-
לסיום סירקיס חוזה את הבאות: "אני גאה במה שהשגנו יחד, מלא השראה ממה שעוד צפוי, ונרגש עד עמקי לבי על כל צעד בדרך. אנחנו בדרך לשבור שיא נוסף הרביעי ברציפות. כל שנה אנחנו מעלים את הרף. כל שנה אנחנו עוברים אותו. התנופה אמיתית, והטוב עוד לפנינו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(12):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.קטסטרופה של חברהאור 09/2025/13הגב לתגובה זו0 0טסטי לפני שבוע לאלבניה וחזרנו אחרי שבוע. פעם ראשונה ואחרונה לטוס איתכם. המטוס חכור. בלי דיל ישראלי. אבל התור בדלפק גם בהלוך וגם בחזור זה למעלה משעתיים. כמעט מאחרים לטיסה! לא שמים כח אדם שלהם. על מנת שלא יתקעו בתור. אני איתכם לא אטוס יותר! זלזול בנוסעיםסגור
-
10.חברה איומה.רק ארקיע יותר גרועה (ל"ת)חכם מיימון 09/2025/13הגב לתגובה זו1 0סגור
-
9.מחיר מים בקבוק קטן מים 12 שקלבמטוסיוסי אהרון 09/2025/13הגב לתגובה זו0 0ומחיר מים בשדה באתונה עולה 4 שקל ולכן בטלתי את הכרטיס ישראכרט של רמי לו אין שום הטבה בישראר ובאל על שיש הטבה בנקודות ומים בחינםסגור
-
8.לא מנכ"ל שמנכל המצב הביטחוני מנוצלאזרח 09/2025/13הגב לתגובה זו1 0אין חברות אחרות אז טסים במקומי. מקווה שזו לא תוכנית עסקית של המנכלסגור
-
7.חחווו 09/2025/13הגב לתגובה זו0 0בסוף הדבר היחיד שיכול להביא הצלחה,זה המחיר.אני טס המון ובשנתיים האחרונות אני טס בישראייר,כי המחירים נמוכים מארקיע שלא לדבר על המחירים שלאלעל. הם צריכים לשפר מאוד את האתר הלא מוצלח שלהם ועם מגבלול הכניסה לאיזור האישי אם רכשת כרטיס טיסה בחברה אחרת ולא דרכם. בסוף המחיר קובע הצלחה.סגור
- טען עוד
-
6.איחור של שעתיים זה בזמן אצלם (ל"ת). 09/2025/13הגב לתגובה זו1 0סגור
-
5.צ'רטראלי 09/2025/12הגב לתגובה זו0 0טסתי לרומא עם ישאייר (כרטיס לא זול) ובמקום קיבלתי חברת צ'רטר קרואטיתסגור
-
4.ישראייראודי 09/2025/11הגב לתגובה זו0 0מנכל תותח על. שיחיו הקנאים וימותו מקינאהסגור
-
אין עם מי לדבר!!!יוסי 09/2025/12הגב לתגובה זו0 0שיחזור אלי אם הוא תותח ... אין מענה קולי, אין אפשרות להגיע אליהם ברגעי משבר.... הבן שלי קורס בחו"ל ואין עם מי לדבר...סגור
-
3.ישראייראודי 09/2025/11הגב לתגובה זו0 0זהו המנכל המיוחד שהרים את החברה מהקרשים למעלה מעלה " למרומים" מחברה פושטת רגל לחברה השניה בגודל בארץ ו"שמים" הם לא הגבול עד שנהייה החברה המובילה בארץ. חזק ואמץ אורי יישר כחסגור
-
2.אבל מה עם המניה. תקועה עם מסחר נמוך (ל"ת)צביקה 09/2025/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אין מענה טלפוני אנושיהבעיה 09/2025/10הגב לתגובה זו4 0לא ניתן מענה טלפוני אנושי ,,, שרות לקוחות מהגרועים ביותרסגור



