תיירות

רשת המלונואות הישראלית משיקה קמפיין מהפכני - בשווי 1.5 מיליון

חברת המלונות הישראלית אטלס יוצאת בקמפיין טלוויזיה, דיגיטל ורשתות חברתיות בניסיון שלטענתם נועד להדגיש את חווית האירוח הייחודית של הרשת, שנעשתה בדרך חדשנית - בשווי של יותר מ-1.5 מיליון ש"ח

מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשת מלונות הבוטיק אטלס משיקה בימים אלה קמפיין חדש תחת הקונספט Inside Out Story, בהשקעה של למעלה ממיליון וחצי שקל. הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה, יוצא לאוויר בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות.
הקמפיין יציג את הקו החדש של הרשת, המונה 15 מלונות בוטיק בתל אביב, ירושלים ואילת. הוא מדגיש את חווית האירוח הייחודית בלוקיישנים מרכזיים, שמחברים את האורחים לחוויות בסביבה, כאשר כל מלון מהווה שער לעולם של חוויות קסומות, שנוצרו בזכות - בינה מלאכותית.
לראשונה בישראל נעשה שילוב בין צילומים במלונות לשימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות. השפה הפרסומית, העיצובים, האימג'ים והחלוקה החווייתית משקפים את הקונספט האסטרטגי ויוצרים חוויית חופשה מרתקת, נחשקת ומפתיעה.
הפרסומת מובילה את הצופה בין סצנות מלונאיות ריאליסטיות, שהופכות באמצעות טוויסט של בינה מלאכותית לסוריאליסטיות וחלומיות, ומבטאות למעשה את חווית האורח במלונות אטלס ובסביבתם.
לדברי ליטל פופלבסקי, סמנכ"לית השיווק של רשת אטלס: "לרגל חודש הקניות, רשת מלונות אטלס יוצאת בקמפיין רחב היקף הפונה לקהל הישראלי וקורא לו ליהנות מחופשה מקומית, איכותית ואחרת. הקמפיין החדש מביא לידי ביטוי את ערכי המותג בשפה פרסומית עדכנית.
לסיכום אמרה סמנכ"לית החברה שתחת המסר Inside Out Story, החברה מזמינה את התייר הישראלי ליהנות מחוויה בלעדית ברשת אטלס בחופשה שמתחילה בלינה מפנקת ומוקפדת במלונות הרשת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצעת ייעול
    דקלה 11/2025/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפעם הבאה שישקיעו את המליון וחצי שח להורדת המחירים הגבוהים שלהם ביחס לתמורה. בתי מלון משובחים לא צריכים להשקיע בפרסום. אטלס היא רשת וותיקה מאד שיכלה לרכוש לה מוניטין. כנראה שזה לא המצב.
    סגור