תיירות

טיסה זולה לסיני? זה הסכום המוגזם שתשלמו להלוך חזור

הישראלים כבר מחכים לנחות מהמטוס ולדרוך על חולות הזהב של שארם א-שייח', אך מנגד חברות התעופה מחכות לנצל את ההזדמנות ושוב להוכיח לישראלים שהם מוכנים לשלם מחיר מופקע על טיסה של פחות משעה
מערכת ice |  5
סיני (צילום יוהנה גרון פלאש 90)
לאחר שהישראלים התבשרו על השקת הקו הישיר מנתב"ג לשארם א-שייח' בסיני, חברות התעופה לא חיכו הרבה זמן כדי להודיע שכבר ב-2 לאפריל, עוד לפני פסח, תוכלו לטוס לחופשה חלומית בארץ מצרים. חוץ מזה שמועד הטיסה הראשונה נדחה ל-16 באפריל, בחברת 'ארקיע' הכריזו אז כי המחיר יחל מ-250 דולר לאדם לטיסה הלוך וחזור.
אמת כי זהו המחיר ההתחלתי, אך השאלה היא איפה הוא נגמר, ובדיקה באתר ארקיע מראה שאם תרצו לטוס בחול המועד הקרוב, בתאריכים 17 עד ה-23 באפריל, תשלמו לא פחות מ-880 דולר לאדם לטיסה הלוך וחזור. ובכלל, בכל ימי הפסח (16-22 באפריל) המחיר מתחיל מ-537 דולר לאדם לטיסה הלוך חזור, כאשר המחיר הזול הוא עבור שהות של יומיים בלבד בחצי האי סיני.
כידוע, הטיסות לשארם א-שייח' שהוכרזו זה עתה, יארכו בין 50 דקות לשעה בלבד מנתב"ג, אולי רק מעט יותר מטיסה לאילת, אבל במחיר כפול – טיסה לאילת הלוך חזור בארקיע, בשיא מחירי הפסח, תעלה 744 שקל(!), בעוד כאמור לסיני יהיו מספרים זהים, בדולר.
 
בכל אופן, כל הישראלים שמחכים לנחות בנמל שארם א-שייח', יצטרכו לאישור הסופי של רשות התעופה האזרחית על חניכת הקו לסיני. על פי גורמים בענף, עד סוף השבוע הקרוב צפוי להינתן האישור שיפתח רשמית את הקופות לטיסה החדשה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גנבים (ל"ת)
    אבי 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    להחרים את הטיסות
    יוסי 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא לטוס במלירים מטורפים כאלה. בושה לשודדים שמנהלים את חבגת ארקיע
    סגור
  • 3.
    במקום המצרים הייתי עושה תרגיל
    גבר גבר 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיעור בכלכלה ...אין להם תיירים. אז תביאו במחיר מסובסד. הטיסות בזול ..המחיר של במלון בסביר...הישראלים יציפו את האיזור ויבזבזו ...הבעיה שאצלנו החזירים עושקים כבר בשלב הטיסה ..במקום ראש ממשלת מצרים הייתי בא לחברה מיצרית וסוגר איתם על טיסות זולות...כול תייר שיגיע תקבלו הנחה במס של 50 דולר.ככה שהם יכולים למכור כרטיס הלוך ושוב ב150 דולר...שיפצצו את הקו במטוסים.. כול שעתיים טיסה.. הישראלים יעפו על זה. בתי מלון בסיני יתמלאו ביג טיים. הקניונים בשארם יחגגו.בנתיים טיסה ב800דולר...יטוסו כמה אלפים בודדים.
    סגור
  • 2.
    נימאס
    צח 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קורא לכל מי שלא מוכן מאזרחי מדינת ישראל שיעשקו אותו ויבזזו את כיסו פשוט כי הם יכולים לא ללכת לבתי המלון באילת ....כחו את עצמכם לחו"ל במחירים שפויים יש מונטנגרו יוון ועוד במחירים שפויים ושבתי המלון באילת יחשבו שוב ולא שישארו ריקים...ואל תטיפו לנו ליקנות כחול לבן...כי כאשר אנחנו עושים זאת גונבים לנו את הכיס.....
    סגור
  • 1.
    טיסות לסינו
    נורית 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מושחתים
    סגור