תיירות

אמסטרדם בדרך לאסור מכירת קנאביס לתיירים

בשורה קשה לישראלים? ראשת עיריית בירת הולנד, פמקה האלסמה, סבורה שחלק גדול מבעיות הפשיעה בעיר נובע ממכירת סמים קלים. הרעיון עלה כבר בשנה שעברה ונפל, אך כעת עושה רושם שהקופי-שופס בדרך לספוג מכה קשה במיוחד
מערכת ice |  1
אמסטרדם (צילום ליאם גנט PIXBAY)
אמסטרדם היא ללא ספק אחד היעדים הנחשקים ביותר על ידי ישראלים, כשאחת הסיבות המרכזיות לכך היא הליגליזציה במדינה, שמאפשרת עישון קנאביס בקופי שופס ברחבי העיר. אלא שעושה רושם שלא לעוד הרבה זמן, כאשר כי בירת הולנד הודיעה תאסור מכירת קנאביס לתיירים שמגיעים ממדינה זרה.
למי שעדיין לא היה באמסטרדם, נסביר: בירת הולנד נותרה לאורך שנים רבות כעיר היחידה במדינה שמתירה שימוש בקנאביס לתיירים, כאשר כל יתר הערים לא מוכרות קנאביס לכל מי שהוא אינו אזרח הולנדי. הקופי-שופס, מהסממנים העיקריים שממתגים את העיר הציורית, עלולים לספוג פגיעה קשה, שכן עיקר הכנסתם מגיע מתיירות. 
 המהלך נבע מהניסיון של הרשויות להגדיל את יכולת הפיקוח על סחר בסמים, מה שאינו מותר בהולנד, בה מותר למכור קנאביס אך ורק תחת רישיון. כמו כן, מטרה נוספת היא למנוע את הפצתם ומכירתם של סמים מסוגים אחרים, מסוכנים יותר. הרעיון המדובר עלה כבר במהלך השנה שעברה, אך הדבר נפל מהר מאוד מהחשש לפגיעה כלכלית קשה, בטח בתקופת הקורונה. 
ראשת עיריית אמסטרדם, פמקה האלסמה, הסבירה: "חלק גדול מן הבעיות הגדולות ביותר של העיר מתודלקות על ידי שוק הקנאביס. ממטרד לתושבים בגלל תיירות סמים ועד לפשיעה חמורה ואלימות. מניעת מכירות לתיירים היא צעד הכרחי, וגם צעד ראשון בדרך לרגולציה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממליץ
    בחום 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.harmonylife.co.il/
    סגור