תיירות

מנכ"ל airbnb מבשר על מהפכה? "עידן המשרד נגמר"

מייסד ומנכ"ל airbnb: "עידן המשרד כמו שהכרנו עד כה - נגמר", לדבריו: הפתרון יהיה היברידי ומחייבת גמישות מוחלטת. עוד הוסיף כי "שבוע ברבעון זה מספיק זמן לקשר אנושי עבור האדם הממוצע"
מערכת ice | 
airbnb (צילום פייסבוק/airbnb)
משבר הקורונה הביא איתו שינויים גדולים בשוק העבודה. העלייה בתחלואה של גלי הקורונה הקודמים הביאה לסגרים ולהמוני עובדים שנשלחו לשנות את תנאי העסקתם ולעבוד מהבית, במקום מהמשרד. מייסד ומנכ"ל חברת airbnb בריאן צ'סקי אישר בחודש שעבר לעובדיו בארה"ב לעבוד מרחוק באותו השכר, הוא אמר בריאיון למגזין טיים כי עבודה במשרד "זו צורה אנכרוניסטית, מעידן קדם-דיגיטלי".
 
לדבריו, הפתרון הוא "היברידי ומחייב גמישות מוחלטת" מצד המעסיקים, ולדעתו "שבוע ברבעון זה מספיק זמן לקשר אנושי עבור האדם הממוצע". עוד אמר צ'סקי כי המהלך של עובדים לעבוד מהבית משקף את התחושה העכשווית, ואמור לשמר את כישרונות העובדים בחברה. לדבריו: "רוב המנכ"לים בחברות צעירות מגיעים מדור אחר. מנהיגים צעירים הולכים לחשוב בצורה שונה למדי".
 
להערכתו, מקום העבודה של העשור הבא יהיה יותר נוודי, נייד ולא קשור  למקום פיזי אלא לחיבור לאינטרנט. קודם לכן צ'סקי חזה שחברות עדיין יצטרכו זמן פנים אל פנים, אלא שהזמן הזה יפחת משמעותית: "אני מאמין ששבוע ברבעון זה מספיק זמן לקשר אנושי עבור האדם הממוצע, על מנת ליצור גיבוש וקשרים חברתיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה